Vrajitoare Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 ik heb me aangemeld maar niemand reageerd. Ik zie ook dat de reacties heel oud zijn. Okay dan doe ik het ook maar verder ze lf. Dank je wel Lady voor je reactie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 (bewerkt) misschien is er te weinig animo hier maar als ik kijk naar hoe ik lees hier op dit draadje dan zijn de maatjes-zoekenden hier verder weinig actief en mijn maatje en ik schreven destijds al een poosje actief mee voor we maatjes werden. Ik wilde wel weten met wie ik in zee ging. Ik weet natuurlijk niet hoe dat met anderen is, maar er zijn meer bestaande maatjes forummers. Kijk maar of je zelf ook dat wilt? wat actiever hier worden. Uiteindelijk zijn we dan allemaal maatjes van elkaar. Er zijn dag, week- maand en jaarpacten, dan kies je per keer waar je je maatjes zoekt en of je onderling via pb extra contact zoekt. en dan kan altijd privé erbij, of niet. eigen keus altijd. 15 februari 2023 bewerkt door lady jane only1joe en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2023 @Vrajitoare, er zijn hier genoeg maatjes actief, daarvoor moet je op de dagdraad zijn. Of jezelf voorstellen onder Wie is wie. Daar krijg je ook wel reacties. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2023 Je bent inderdaad net op een plek van het forum terecht gekomen waar maar zelden wat gebeurt Vraj. Wat Roberto al zegt: op de Dagdraad en Wie-is-wie is het een stuk drukker. Wellicht zien we je daar snel! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden