Roberto Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 1 uur geleden zei Fruitvlieg: Maar logischer zou zijn als je zou toegeven dat je een probleem hebt waar je geen antwoord op hebt @Fruitvlieg, heb ik op dit forum ooit ontkend dat ik een ernstig alcoholprobleem heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 1 uur geleden zei Fruitvlieg: Roberto, ik denk dat je heel slim bent, misschien wel slimmer dan gemiddeld. @Fruitvlieg, dat is niet alleen mijn probleem, ook van mijn buurman en M. waar ik eerder over geschreven heb op mijn eigen draadje. ADHD/ autisme-asperger / verslavingsgevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 4 uur geleden zei Fruitvlieg: Roberto, ik denk dat je ... @Fruitvlieg, ik heb jouw stukje nog eens goed nagelezen. Het zijn jouw gedachten, ik herken mij hier niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 Nou,ik meld me in ieder geval droog af voor vandaag. Mooie dromen, sogni d'oro rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2023 Droge afmelding voor vandaag. Naar de aangrijpende film " big boys don 't cry" gekeken. rapilos en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2023 ik net ook @Spirit heftige shit is die kinderen aangedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden