lavendel Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Hallo, Tijd geleden ook al eens gestopt.. met drinken. Vorige maand weer begonnen. Heb zitten denken. Verslavingen eens opgeteld. Roken, drinken en facebook. Vorige maand gestopt met roken. Nu nog nicotine zuigtabletten. Drinken van de week weer gestopt. Nu met antabus. Facebook .... das ook een rotding. Lijkt heel onschuldig maar owee. Had besloten om ermee te kappen. Zit je onbewust te scrollen op je telefoon.. tik je onbewust facebook weer aan. Talloze keren achter elkaar. Heb de app van m'n telefoon gehaald. Nu heb ik me hier aangemeld ... als het maar niet een vervanging voor facebook wordt. Of een aandacht verslaving.. Alleen 22.00 uur kijken. Dat is het doel. Het is veel, maar het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Haha dit is ook verslavend idd maar het kan wel helpen om van je andere verslavingen af te komen, heb je er nog maar eentje over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 welkom lavendel er zijn ook gezonde verslavingen je hebt altijd keus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 16 uur geleden zei lavendel: Nu heb ik me hier aangemeld ... als het maar niet een vervanging voor facebook wordt. Of een aandacht verslaving.. Alleen 22.00 uur kijken. Dat is het doel. 3 berichten in meer dan 4 jaar! Jaja, het blijft oppassen geblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden