Tiso Geplaatst 14 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Wie wil mij ondersteunen met het afbouwen diazepam Ik kom van 10 mg en sta nu op 1 mg diazepam Ik ondervind nu veel klachten zoals angst en overprikkeling en onrustig de hele dag Bedankt alvast Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 14 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Hoi tiso, Erg vervelend die klachten, ik ken het. Goed van je dat je al zo ver bent afgebouwd. Hoe lang heb je het geslikt en hoe snel heb je afgebouwd? Probeer jezelf af te leiden. Mij helpt het om te wandelen of zwemmen. Verder puzzelen, schilderen, kleuren, schaken. Verder, hou vol, de onrust zal een keer stoppen. Sterkte! Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 14 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Beste Kruk. Ik gebruik nu vanaf 15 April 2022 diazepam 10 mg heb deze in 4 maanden naar 1 mg gebracht Alvast bedankt voor de steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 14 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Sorry krul is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 14 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Ik denk dat je dat heel goed en rustig hebt afgebouwd. Ga er wel vanuit dat dit aantal weken of maanden kan duren. Je moet door de zure appel heen. Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 14 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Krul Hoe weet je nauw of het ontwenning is of de depressie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 14 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Dat kun je nooit met 100% zekerheid zeggen, maar je raakt vrij snel tolerant voor benzodiazepienen. Als je merkt dat het geen effect meer heeft en je het gevoel hebt dat je meer moest slikken voor enig effect, dan weet je genoeg. Lees ook maar eens uitgebreid de Ashton manual, te vinden op google. Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 14 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2022 Ga ik lezen en ja het blijft lastig om de klachten uit elkaar te halen Maar ik blijf even op 1 mg tot de klachten weer zijn gezakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 15 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Beste Krul Is die heftige onrust altijd zo erg in de ochtend? Bvd Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Ja klopt Nico. De ochtenden zijn het heftigst. De avond gaat het vaak iets beter. Ik denk dat dat te maken heeft met cortisol niveau in je bloed. Die is in de ochtend altijd hoog en in de avond laag. Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 15 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Bedankt Krul Ook koud en warm griepverschijnselen is dit ook afkick? Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Ja hoort er allemaal bij helaas. Ik heb ook nog steeds dat ik soms loop te rillen en mijn spieren stijf aanvoelen. En dan in ene weer een hitte aanval. Ikzelf ben nu tien weken op 0 mg en kamp nog elke dag met ontwenningsverschijnselen. Ene dag gaat beter als de andere dag. Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 15 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Beste Krul Hoelang heb je gebruikt als ik vragen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 15 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2022 Ik heb vijf maanden in totaal Lorazepam gebruikt. Ik heb redelijk snel afgebouwd. In vier weken tijd 2,5 mg Lorazepam. Jij hebt het rustiger afgebouwd, dus kan het zomaar zijn dat jij niet zo lang last zult hebben van ontwenningsverschijnselen. Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 16 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Beste Krul Is het ook dat je overal Zenuwachtig voor bent? Dat gevoel heb ik namelijk net of alles moeite kost Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ja hoort er ook bij. Alsof je voor 1000 man een presentatie moet geven. Alle kleine dingen geven heel veel stress en zenuwen. Als mijn partner boos werd bv of als ik een spannende film aan het kijken ben, of als de kinderen huilen, dan gaat dat door merg en been. Je zenuwbanen staan volop aan en kunnen nog niet op een natuurlijke manier relaxen. Maar dat gaat wel weer komen. Heeft alleen tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 17 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Beste Krul We gaan 2 dagen in een hotel maar ik zie daar als een beer tegenop Verschrikkelijk veel stress en angst voor het onbekende ik weet niet wat ik moet doen hieraan Slecht slapen ook nog Moet ik hier gewoon doorheen? Gr Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt. Zet jezelf op dit moment even op één. Ik snap volkomen dat het spanning geeft, maar misschien heeft het je ook wel afleiding. Even uit je eigen bubbel. Misschien kun je daar gaan wandelen? Je kunt je altijd weer terugtrekken in je hotelkamer. Wat ik aldoor tegen mijzelf zeg, is dat ik mijn lichaam niet de dienst laat uitmaken. Jij staat aan het roer. Denk goed om je ademhaling. Diep inademen laag in je buik en lang uitademen. Laat je afleiden en zoek de buitenlucht op. Sterkte, het komt goed. Tiso reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 17 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Beste Krul We gaan 2 dagen in een hotel maar ik zie daar als een beer tegenop Verschrikkelijk veel stress en angst voor het onbekende ik weet niet wat ik moet doen hieraan Slecht slapen ook nog Moet ik hier gewoon doorheen? Gr Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 17 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Sorry Krul ik heb perongeluk je bericht verwijderd kun je het nogmaals schrijven Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 17 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Sorry Krul ik heb perongeluk je bericht verwijderd kun je het nogmaals schrijven Bvd Ik zie hem nog staan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 17 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Krul Bedankt voor de steun ma Krul reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 27 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2022 Beste Krul Wil morgen stoppen met diazepam Hoop dat ik de kracht hebt Merk dat ik er toch afhankelijk voor was Gr Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Heel goed en knap van je Nico! Sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiso Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 Hoi Krul 2e dag vandaag op 0 maar wel al veel klachten zoals onrust angst en vol hoofd wat keelpijn Zijn dit alle ontwenningsverschijnselen Wat lastig zeg Gr Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden