Proudmom Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Ook ik heb mij aangemeld....het loopt totaal uit de hand ik drink ondertussen iedere dag en dat kan varieren van 2 glazen tot 2 flessen......vroeger dronk ik nooit....ik walgde ervan maar sinds mijn Gastric Bypass is het erin geslopen en ik vind het verschrikkelijk....het heeft al veel ruzies met mijn opgeleverd....gisteren was de start van onze feestweek en uiteraard was het weer mis...dus nu mijzelf toegesproken....ik wil ermee stoppen!!! Ik hoop hier steun te kunnen vinden en denk erover na om het online programma te gaan volgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Je hier aanmelden @Proudmomgaat hopelijk voor jou een stap zijn op weg naar een (meer) alcohol vrij leven. Samen zijn we sterk. Welkom Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucien Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom Proudmom ! Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom @Proudmom! Ik las nog ergens hier op het forum van iemand die ten gevolge van een Gastric Bypass meer begon te drinken, maar vind het niet meteen terug... Alleszins veel succes! Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 18 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Dank je wel!! Ja het schijnt vaker voor te komen en ik ben er dus eentje van.. tijd om er iets aan te doen dus!! Het is feestweek bij ons dus een behoorlijke uitdaging voor de boeg maar voor mijn gevoel wel een goede beslissing....ik hoop het te redden op cola zero! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 welkom hier! maak jezelf trots deze week dus niet proberen maar doen! succes! Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 18 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Wat lief @lady janeen je hebt helemaal gelijk, niet proberen maar doen!!! Zijn er wel meerdere mensen hier die een online programma gevolgd hebben of doet iedereen het zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 ikzelf heb het ook gevolgd ik was toen net gestopt en ben mede dankzij dat programma en dit forum gestopt kunnen blijven nog geen dag spijt van gehad Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucien Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 40 minuten geleden zei Proudmom: Wat lief @lady janeen je hebt helemaal gelijk, niet proberen maar doen!!! Zijn er wel meerdere mensen hier die een online programma gevolgd hebben of doet iedereen het zelf? Ik heb dat programma niet gevolgd, maar ben bezig gegaan met Acceptance & Commitment Therapie en na het eerste jaar meetings gaan volgen. Heeft me goed geholpen en dat doet het nog steeds :-) Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom @Proudmom je kunt het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Dank je wel @Baskeman Baskeman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 september 2022 Rapport Share Geplaatst 20 september 2022 Goedemorgen Proudmom! welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Op 18-9-2022 om 11:52 zei Renee80: Welkom @Proudmom! Ik las nog ergens hier op het forum van iemand die ten gevolge van een Gastric Bypass meer begon te drinken, maar vind het niet meteen terug... Alleszins veel succes! Dat is @Ivy86 Lees het net toevallig ook. Wie weet vinden jullie ook steun en (h)erkenning bij elkaar. Zet hem op beide! Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 5 minuten geleden zei BizzyBee: Dat is @Ivy86 Lees het net toevallig ook. Wie weet vinden jullie ook steun en (h)erkenning bij elkaar. Zet hem op beide! Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Op 18-9-2022 om 10:27 zei Proudmom: Ook ik heb mij aangemeld....het loopt totaal uit de hand ik drink ondertussen iedere dag en dat kan varieren van 2 glazen tot 2 flessen......vroeger dronk ik nooit....ik walgde ervan maar sinds mijn Gastric Bypass is het erin geslopen en ik vind het verschrikkelijk....het heeft al veel ruzies met mijn opgeleverd....gisteren was de start van onze feestweek en uiteraard was het weer mis...dus nu mijzelf toegesproken....ik wil ermee stoppen!!! Ik hoop hier steun te kunnen vinden en denk erover na om het online programma te gaan volgen..... Hai, ik herken mezelf totaal in jouw verhaal....heb het online programma gedaan en was heel prettig en is positief afgerond maar het blijft hard werken. Liefs Ivy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 25 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 Hai ja het is zeker heel moeilijk!! Afgelopen week feestweek gehad waarvan toch weer 2 avonden gedronken, de laatste avond mijzelf herpakt en niets gedronken. Het is niet goed maar ik was er wel veen bewuster van dus ik zie het als een positieve stap..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 25 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 Op 22-9-2022 om 21:48 zei BizzyBee: Dat is @Ivy86 Lees het net toevallig ook. Wie weet vinden jullie ook steun en (h)erkenning bij elkaar. Zet hem op beide! Dank je wel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 25 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 Op 20-9-2022 om 08:19 zei Fonny: Goedemorgen Proudmom! welkom! Dank je wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivy86 Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Op 25-9-2022 om 07:28 zei Proudmom: Hai ja het is zeker heel moeilijk!! Afgelopen week feestweek gehad waarvan toch weer 2 avonden gedronken, de laatste avond mijzelf herpakt en niets gedronken. Het is niet goed maar ik was er wel veen bewuster van dus ik zie het als een positieve stap..... Lees het nu pas... Dat is zeker heel positief, hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden