Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Proudmom

Aanbevolen berichten

Ook ik heb mij aangemeld....het loopt totaal uit de hand ik drink ondertussen iedere dag en dat kan varieren van 2 glazen tot 2 flessen......vroeger dronk ik nooit....ik walgde ervan maar sinds mijn Gastric Bypass is het erin geslopen en ik vind het verschrikkelijk....het heeft al veel ruzies met mijn opgeleverd....gisteren was de start van onze feestweek en uiteraard was het weer mis...dus nu mijzelf toegesproken....ik wil ermee stoppen!!! Ik hoop hier steun te kunnen vinden en denk erover na om het online programma te gaan volgen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Proudmom:

Wat lief @lady janeen je hebt helemaal gelijk, niet proberen maar doen!!! Zijn er wel meerdere mensen hier die een online programma gevolgd hebben of doet iedereen het zelf?

Ik heb dat programma niet gevolgd, maar ben bezig gegaan met Acceptance & Commitment Therapie en na het eerste jaar meetings gaan volgen.

Heeft me goed geholpen en dat doet het nog steeds :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-9-2022 om 11:52 zei Renee80:

Welkom @Proudmom!

Ik las nog ergens hier op het forum van iemand die ten gevolge van een Gastric Bypass meer begon te drinken, maar vind het niet meteen terug...

Alleszins veel succes! 

Dat is @Ivy86

Lees het net toevallig ook. Wie weet vinden jullie ook steun en (h)erkenning bij elkaar. Zet hem op beide! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-9-2022 om 10:27 zei Proudmom:

Ook ik heb mij aangemeld....het loopt totaal uit de hand ik drink ondertussen iedere dag en dat kan varieren van 2 glazen tot 2 flessen......vroeger dronk ik nooit....ik walgde ervan maar sinds mijn Gastric Bypass is het erin geslopen en ik vind het verschrikkelijk....het heeft al veel ruzies met mijn opgeleverd....gisteren was de start van onze feestweek en uiteraard was het weer mis...dus nu mijzelf toegesproken....ik wil ermee stoppen!!! Ik hoop hier steun te kunnen vinden en denk erover na om het online programma te gaan volgen.....

Hai, ik herken mezelf totaal in jouw verhaal....heb het online programma gedaan en was heel prettig en is positief afgerond maar het blijft hard werken.

Liefs Ivy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-9-2022 om 07:28 zei Proudmom:

Hai  ja het is zeker heel moeilijk!! Afgelopen week feestweek gehad waarvan toch weer 2 avonden gedronken, de laatste avond mijzelf herpakt en niets gedronken. Het is niet goed maar ik was er wel veen bewuster van dus ik zie het als een positieve stap.....

Lees het nu pas... Dat is zeker heel positief, hoe gaat het nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...