Lucien Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 Hallo allemaal ! Ik ben Lucien, 48 jaar. Inmiddels ruim 3 jaar clean. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2022 Rapport Share Geplaatst 17 september 2022 welkom Lucien wat een mooie binnenkomer die drie jaar is er een speciale reden om nu hier te komen iets extra's nodig? delen? steun/ervaringen brengen? zomaar nieuwsgierig.......... Lucien reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom Lucien, Lekker bezig met die 3 jaar! Ben ook wel benieuwd naar je verhaal Lucien reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucien Geplaatst 18 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Goedemorgen Lady Jane en Soberbunny, Tja, wat brengt me hier... gedeelde ervaringen zal ik maar zeggen. Je weet nooit of je nog iemand kunt helpen door je eigen ervaring te delen. Of jezelf helpen door de ervaringen van een ander te lezen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom @Lucien Lucien reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom @Lucien Lucien reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 september 2022 Rapport Share Geplaatst 20 september 2022 Lucien.. fijn dat je er bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden