Spring naar bijdragen

Stress en zorgen

Puckje

Aanbevolen berichten

Uit mijn bloedonderzoek is gekomen dat mijn leverwaarde extreem hoog is. Ik dronk ook echt veel. 1,5 tot 2 flessen Prosecco doordeweeks en in het weekend nog meer. Mijn leverwaarde zit boven de 300 terwijl 40 normaal is. Na overleg met MDL-arts moet ik opnieuw bloedprikken om te kijken of het geen momentopname was of dat mijn leverwaarde echt zo hoog is. Maar wat kan dat betekenen? En weet iemand wat het vervolg dan is als mijn waarde opnieuw zo hoog is? Iemand hier ervaring mee? Ben trouwens sinds vorige week maandag gestopt met drinken. Heb het best zwaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Puckje:

Uit mijn bloedonderzoek is gekomen dat mijn leverwaarde extreem hoog is. Ik dronk ook echt veel. 1,5 tot 2 flessen Prosecco doordeweeks en in het weekend nog meer. Mijn leverwaarde zit boven de 300 terwijl 40 normaal is. Na overleg met MDL-arts moet ik opnieuw bloedprikken om te kijken of het geen momentopname was of dat mijn leverwaarde echt zo hoog is. Maar wat kan dat betekenen? En weet iemand wat het vervolg dan is als mijn waarde opnieuw zo hoog is?

@Puckje, ik heb geen idee, behalve dat het inderdaad extreem hoog is.
Heb je het nu over Asat, referentie waarde <40?

Ik kan alleen mijn eigen waarden hiernaast leggen, maar dat zegt natuurlijk niets:

03 aug 2022 - 21
28 dec 2021 - 17
20 sep 2021 - 28
06 okt 2020 - 28

Ik denk dat je gewoon af moet wachten tot de tweede uitslag bekend is.
En dan aan je MDL-arts vragen wat die uitslag betekent.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

@Puckje, ik heb geen idee, behalve dat het inderdaad extreem hoog is.
Heb je het nu over Asat, referentie waarde <40?

Ik kan alleen mijn eigen waarden hiernaast leggen, maar dat zegt natuurlijk niets:

03 aug 2022 - 21
28 dec 2021 - 17
20 sep 2021 - 28
06 okt 2020 - 28

Ik denk dat je gewoon af moet wachten tot de tweede uitslag bekend is.
En dan aan je MDL-arts vragen wat die uitslag betekent.

Ik heb geen idee welke waarde het is. Dat zei ze niet. Hopelijk vrijdag de uitslag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...