ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goedemorgen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goedemorgen ikkanhet en Donder! Eerst koffieeee☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder en @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Wat heb je gescoord gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Wat heb je gescoord gisteren? Een hele leuke blazer, 2 paar nonchalante gympen en een relaxbroek en wat sieraden. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Kijk...dat hoor ik zo graag!!!! Goed bezig lieverd!!! En daarna lekker terrasje!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Het kan ook gewoon he....zonder troep...gewoon gewoon ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Kijk...dat hoor ik zo graag!!!! Goed bezig lieverd!!! En daarna lekker terrasje!! dank je, ja mijn valt op dat ik niet zoals voorheen ermee bezig ben wat andere nuttigen. Dat is wel super fijn. Eergisteren zag ik dat wel op het terras voor we naar binnen liepen op het vakantiepark maar eenmaal binnen was ik het alweer vergeten. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Mooi zo!!!! Dinsdag een knalfuif he!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Mooi zo!!!! Dinsdag een knalfuif he!!! Yeahhhh is wel een feessie waard. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 37 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen. Donder? Mag ik vragen hoe je dag was gisteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei ikkanhet: Yeahhhh is wel een feessie waard. Kanjer!!!!! Jammer dat je zo ver weg woont...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Ja inderdaad heel jammer @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 18 minuten geleden zei Fonny: Wat heb je gescoord gisteren? Een rekening van mijn zorgverzekeraar. Ze hadden in het ziekenhuis wat pleisters voor me besteld om mijn oor te bedekken, puur voor het uiterlijk. 20 pleister voor de prijs van € 91,39 !!!! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Wou ik ook net vragen aan @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Donder? Mag ik vragen hoe je dag was gisteren..... Dat mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Wou ik ook net vragen aan @Donder Nou vraag maar dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 8 minuten geleden zei Donder: Nou vraag maar dan. Hahaha lieve @Donderhoe is het gegaan gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 (gaap kreun) Heu? wat? O goeie morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goeiemorgen bollewolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Hahaha lieve @Donderhoe is het gegaan gisteren Op zich had ik gisteren best een goede dag, een MRI-scan is gevoelloos maar maakt een enorm kabaal.(Een harde basdreun). Heb ook nog telefonisch contact gehad met mijn huisarts en die blijft maar hameren op het verlagen van mijn bloedsuikerwaarde, terwijl ze in het ziekenhuis zeggen dat ik mijn lichaam moet versterken. (1,75m 61,5 kg). En van de diëtiste heb ik vloeibare voeding gekregen en daar zit dan ook weer suiker in. Verder maak ik me opeens nogal zorgen over Corona omdat ik opeens ook tot de risico groep behoor, en vooral ouderen totaal geen afstand houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 Afstand proberen te houden...belangrijk maar ook zooo moeilijk...vooral in deze situatë is aandacht en een knuffel zo belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 36 minuten geleden zei bolletje: (gaap kreun) Heu? wat? O goeie morgen iedereen. Goedemorgen Bolletje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden