Colibri Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 He @Quinnnet wakker veel te vroeg met een kop koffie. Ik heb bericht voor een andere online behandeling bij de Brijder, ze hebben naar aanleiding van mijn mail terug toch verder gekeken. Nu nog een verwijzing regelen en dan kan ik me aanmelden. Spannend. Verder een bizar drukke week die tot nu toe niet geheel av verloopt. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Altijd te vroeg wakker Mooi dat je toch een behandeling van ze krijgt! Heeft je mail geholpen. Alsnog kun je misschien ook kijken naar wat extra zorg? Ik weet van de taal toestand, maar misschien een psycholoog op afstand ofzo? Hulp kan helpen. Ik zit alleen met pubers, want vriendin is op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 18 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Op 15-7-2022 om 08:22 zei Quinn: Ik zit alleen met pubers, want vriendin is op vakantie. Oef dat kan een uitdaging zijn of gezellig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 18 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Deze kwam ik vandaag voor de tweede keer tegen. Voor wie het ook kan gebruiken…. Moed moed is luisteren naar je hart terwijl je hoofd uitroept dat er wel duizend redenen zijn waarom je stoppen moet moed is verder dan je schaduw en reiken naar het licht moed is springen in het diepe met je ogen stevig dicht moed gaat verder op de weg waar anderen afhaken moed is hoopvol, positief durft dromen waar te maken moed is als een diepe zucht de drijfkracht van de geest moed is zoveel sterker dan het lijden dat je vreest moed is dichter bij het doel en zelf je koers bepalen moed is varen op gevoel en angst in lef vertalen van Tanja Helderman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 51 minuten geleden zei Colibri: Oef dat kan een uitdaging zijn of gezellig? Beide. En vaak tegelijk. Maar het is aftellen, donderdag komt ze terug, als het goed is. Enne, Wie geen angst kent kan niet moedig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 25 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Ben er weer. Reizend vind ik het toch lastiger om het hier bij te houden. Terwijl ik het zeker nodig heb. Afijn, terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Hallo Colibri, Heb je draadje gelezen, mooi gedicht over moed heb je geplaatst. Goed van je dat je weer terug bent gekomen hier. Houdt moed èn samen sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 26 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 12 uur geleden zei Berkje: Hallo Colibri, Heb je draadje gelezen, mooi gedicht over moed heb je geplaatst. Goed van je dat je weer terug bent gekomen hier. Houdt moed èn samen sterk Dank je wel! Gisteren niets gedronken. Vandaag wil ik weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 26 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 Goed gedaan gisteren Hoop dat vandaag ook goed doorstaan is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2022 Ha @Colibri, ik herinner me je. Goed dat je (weer) aan de slag gaat. Moedig inderdaad. Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Hé @Colibri meestal is stilte niets plezierigs. Hoe is het met je? Al iets op kunnen starten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 26 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Hallo! Stilte was niet plezierig. Terug. Vandaag verwijzing in mijn zak én aangemeld voor behandeling. We zijn nu in NL en blljven hier ook voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Fijn dat jer er weer bent Colibri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goed je hier weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Blij dat je er weer bent. En ik denk dat het goed voor je is om een tijdje in NL te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Dank jullie wel @Fonny @Berkje en @Quinn!! Fonny en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Zaterdag sinds tijden niet gedronken en zondag beperkt. Vandaag wil ik ook niet drinken. Ik werd vanochtend al gebeld n.a.v. mijn doorverwijzing ter controle gegevens. Aangenaam verrast hoe snel dat ging. Nu wachten op het eerste contact. lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Hoe gaat het met vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden