Spring naar bijdragen

Nieuw hier en maatjes gezocht


Loulou

Aanbevolen berichten

@Loulou en @Fransie,  na het soort berichten als bovenstaande is het altijd even wachten op een @moderator . Hieronder het bericht uit november jl: 

Beste forumleden,

We hebben het handhaven van de regels voor deelname aan het forum aangescherpt: als iemand zich niet aan de regels houdt volgt geen waarschuwing meer maar zullen we direct het account blokkeren.
We hopen hiermee de sfeer en veiligheid op het forum beter te kunnen bewaken en ‘nieuwe’ deelnemers met een verkeerde bedoeling zoveel mogelijk te weren.

Het forum wordt dagelijks gemodereerd maar we hebben niet de bemensing om het 24 uur per dag in de gaten houden.
Soms kan het daarom iets langer duren voor we kunnen ingrijpen.

Probeer tot die tijd vervelende berichten niet te voeden. Negeer ze, schrijf geen reactie, ga er niet op in. Dat werkt het beste.
Samen houden we het forum leuk.

de moderator

 

Succes met het stoppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Alcoholist:

Ohw heerlijk, een alco koppeltje. :D

Doe dat gewoon prive!

Sirieus ik bedoel andere mensen die met mij willen stoppen als stop maatje, gaat het hier zo, dan ben ik al maar hier.

Heb een man hoor denk even na ....

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Loulou:

Sirieus ik bedoel andere mensen die met mij willen stoppen als stop maatje, gaat het hier zo, dan ben ik al maar hier.

Heb een man hoor denk even na ....

 

 

Het is een openbaar forum . Dus ook malloten melden  zich hier en gaan zitten trollen.  Niet op in gaan en gewoon hier blijven schrijven . Je kan deze trollen op negeren zetten , zodat je ze niet hoeft te lezen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...