Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 6-4-2022


Aanbevolen berichten

Hallo strijders,

Zal weer eens een nieuw draadje starten anders blijven we hangen.

Hoe is het verder met iedereen?

Ik ga vrijdag even naar de internist om een darmonderzoek te bespreken omdat ik al 6 jaar last heb van erge diarree.  Moet maar eens naar gekeken worden, heb er schoon genoeg van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte voor het onderzoek @bolletje. Hopelijk vinden ze een onschuldige oorzaak en komt er snel een einde aan de diarree.

Met mij gaat het op en neer qua slapen. Goede nachten, slechte nachten. Vannacht was de slechtste nacht sinds het begin van de ontwenning. Ik heb vandaag mijn afsluitend gesprek bij de psycholoog en daar wil echt graag naar toe. Dus ik denk dat daar wel een druk ligt om goed te moeten slapen. De druk was zo groot dat ik een halfje oxazepam genomen heb. Nou die deed werkelijk helemaal niets meer! Zelfs met wat alcohol erachteraan deed het niets. De laatste oxazepam heb ik vanochtend door het toilet gespoeld. En ook de quetiapine (die ik overigens nooit genomen heb) heb ik ook door het toilet gespoeld. Evenals de codeïne. Geen verleidingen meer om iets te pakken als mijn gedachten er weer naar toe gaan als ik lig te woelen. Tijdens de ontwenning ben ik gaan diamond printen. Ook die spullen heb ik in de kliko gegooid. Ik wil geen associaties meer met benzo gebruik. Mijn ontwenningsdagboek heb ik wel nog. Daar twijfel ik nog een beetje over, maar wat voor nut heeft het om dat te bewaren? 
Lichamelijk gaat het wel goed. Ik heb geen spiertrekkingen meer en de laatste brainzapp is ook al zo’n anderhalve week geleden. Brandend gevoel in mijn benen en de zware ledematen heb ik ook niet meer gehad. 
 

ik wens iedereen die dit leest een hele fijne dag!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...