Sowhat Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 @Maja, is de operatie van je moeder goed gegaan? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Goede vraag @Sowhat, ben ook benieuwd @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Hoop het ook @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Voor @Reacher Francoise en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 12 uur geleden zei Oskar: Aja kijk, het getal klopt weer Van harte daarmee en met alles @Artemis. Erg priem is die 450 trouwens niet. ik ben over de priemgetallen heen gegroeid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 12 uur geleden zei Francoise: Hoi @ikkanhet, waarom voel je je ongezien ? Is er iets gebeurd waar we niet op hebben gereageerd . Heb ik er overheen gelezen misschien. Gebeurd me best vaak helaas . Excuses wanneer dat gebeurd is . nee hoor heb je niet Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 12 uur geleden zei Oskar: Die indruk zal iedereen hier wel eens op de dagdraad hebben vermoed ik. Als er iets belangrijks is waarvoor je meer aandacht zou waarderen: gewoon met je voeten stampen en harder roepen Strak plan die zal ik onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden