Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 13-3-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

 

Goedemorgen. Wat heerlijk Bolletje!

Ik had ook best een goede week dankzij wat betere nachten. Laatst zelfs 6 uur aan een stuk! Ik wist niet meer hoe lekker dit voelt. Maar vannacht was weer een compleet doorwaakte. Zonder aanwijsbare reden. De brainzapps waren ook een stuk minder, maar vannacht waren ze er weer. Inclusief de spiertrekkingen, het trillen en de droge mond. Vandaag maar rustig aan en zo lief mogelijk voor mezelf zijn.

 

Goeie morgen,

Even opzoeken wat brainzapps zijn. Nog nooit van gehoord.

Foxie Had je die dag soms veel prikkels gehad?

 

Opgezocht en raadt eens wat, ik ken dit. Sinds mijn herseninfarct heb ik, als ik erg veel prikkels heb gehad die dag, een heel raar, ik noem het, metaalachtig geluid gevoel. Het komt met tussenpozen. Wist ik veel dat ze dat zo noemde. In ieder geval heeft het bij mij te maken met drukte in m'n hoofd, prikkels die ik niet allemaal kan verwerken. Dan ontstaat er een file in m'n hoofd en krijg ik dat rare brainzapps.

Misschien kun je vandaag proberen erop te letten dat je minder prikkels  krijgt. Lukt dat?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje Heftig om te lezen dat je een herseninfarct hebt gehad. Heb je naast moeite met verwerken van prikkels nog andere klachten?

Ik had die dag niet echt veel prikkels gehad. Het was juist een fijne dag. Ik kan de brainzapps niet voorspellen. Ik weet wel dat ze minder frequent komen, als in niet meer iedere avond. Bij het afbouwen en de ontwenning kwamen ze iedere avond bij het in slaap vallen. Nu dus soms.

Vannacht weer maar anderhalf uur geslapen, maar deze keer geen brainzapps gehad. Ik weet wel ik veel slechter slaap als ik de dag erna dingen moet zoals psycholoog, bedrijfsarts, huisarts etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...