Roberto Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Morgen dag 81. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 @Roberto, Je gaat goed hè, Maar als gisteren dag 80 was, is morgen dan toch dag 82 ?? En vandaag 81 ? Hoe dan ook dagje tuin zorgt voor een lekker rozig gevoel nu. Ben ook gewoon bij gekleurd in het zonnetje. Rozen zijn gesnoeid ( blijf altijd onzeker of ik dat wel goed doe, ondanks dat ik al tig you tube filmpjes heb bekeken, hoe dat goed te te doen. Rest hutspot gegeten met een gebakken eitje en wat gesmolten kaas erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 een heerlijke dag weer, 4 kg keien gekocht om te verven bij een ander tuincentrum kaas en bollen en planten gekocht heerlijk fietsweer; vandaag voor het eerst weer ZONDER jas! Daarna alles een plek gegeven en mijn haar laten kortwieken. Deze keer bij een dameskapper i.p.v. de Mar. herenkapper aan de overkant. Was meteen een 1/2 uur langer bezig ook. Mijn vriendin die de kapster had aanbevolen vroeg me het resultaat tekomen showen dus nog een gezellig uurtje daar doorgebracht. ook een beetje rozig nu. Groene asperges met aardappelbolletjes uit de actifry. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 De hele dag bezig geweest met het snoeien van de leilindes, ik voel weer spieren waarvan ik niet wist dat ik ze heb . Morgen verder ben nog niet eens op de helft. Zojuist macaroni gegeten.. Nu lekker even niks.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Ik loop deze week juist over van de afspraken, wel heel erg motiverende. Maar 6 afspraken in 3 dagen was best veel Mijn eerste gezinsgesprek vanuit de rol ervaringsdeskundige is gepland. Dit zie ik als een soort stage waarin ik mijn vaardigheden mag en kan inzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 (bewerkt) @jopie vervelend dat ze het zo op je bus gemikt hebben . Maar eigenlijk is je bus toch ook je vervoermiddel ipv je auto ? Hier staan op de parking vaak ook van die onwijs grote werkbussen die met de neus nog eens vaak uit de vakken steken. Zijn bussen die ook in het weekend hier staan op de parking. En dat wordt dan wel gedoogd . Gelukkig doen ze hier niet moeilijk als de caravan langer dan 3 dagen staat maar dat gebeurd alleen eigenlijk voor en na onze grote vakantie om in te pakken en daarna uitpakken en schoonmaken. Weekenden brengen we hem op maandag gelijk weer naar de stalling . 10 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 @jopie, weet je wel zeker dat die handhaver de regels verkeerd interpreteert? Als je een officiële camper hebt en dus kwarttarief betaalt zou hij zomaar gelijk kunnen hebben. Die drie dagen geldt, dacht ik, tegenwoordig in de meeste gemeentes ongeacht de plek of verplaatsing. Naar voor je dat er iemand over klaagt, Nederland is een lastig land voor camperaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Op 10-3-2022 om 13:31 zei jopie: ik ben niet bepaald te para, vriend had. Zelden zoveel vijandigheid in t woord vriend gevoeld als hier. En het is n kenmerk van para dat je dingen vindt en voelt en het daarbovenop nog zekerdenktteweten ook! Maar ach, let go, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Het is allemaal perceptie….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden