Spring naar bijdragen

25 jaar en gek op feestjes


Amber1234

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik ben Amber 25 jaar en vanochtend weer wakker geworden met een gigantische kater.. Ben er nu zo klaar mee dat ik gelijk forums heb opgezocht en nu met trillende kater vingertjes een verhaal probeer te typen haha 

Meestal drink ik alleen wijn (halve tot hele fles per dag) als dit op is over op de sterke drank liefst gemixed met frisdranken etc. Ik werk wisseldiensten waardoor ik geen ritme heb en eigenlijk hele dag door kan drinken en slapen. Wel weet ik dit goed op te ruimen voordat vriendlief thuis komt.

Nu vind ik de katers nog het minst erg maar word ik vooral in de kroegen / feestjes te aanhankelijk naar mannen. Hierdoor al meerdere keren vreemd gegaan wat ik met vlagen kan herinneren.. 

Al vaker gedacht aan stoppen met drinken maar steeds weer smoesjes kunnen bedenken om toch door te gaan.

Dus vanaf vandaag laat ik de alcohol staan! Hopen dat ik mijn leven kan oppakken en weer alle dagen meekrijg met het belangrijkste, mijn lieve vriend niet kwijtraken door mijn gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Amber, wat een dure luxe verslaving is drank toch eigenlijk.
En zo dubbel allemaal ook, je bent nog zo jong en kunt jezelf nog
zoveel rampen, ruzies, katers vreemdgaan, sjoemelen, liegen enz enz besparen.
en tegelijkertijd lokt die verdoving, verleiding, ontkenning en de "makkelijkste" weg nemen.
Als je een dag of wat niet meer drinkt, toch misschien voorzichtig dat gesprek met vriend eens aangaan?
Eerst met jezelf natuurlijk. En het besluit nemen dat goed is voor jou. Jullie komt daarna. succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...