Amber1234 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Hallo allemaal, Ik ben Amber 25 jaar en vanochtend weer wakker geworden met een gigantische kater.. Ben er nu zo klaar mee dat ik gelijk forums heb opgezocht en nu met trillende kater vingertjes een verhaal probeer te typen haha Meestal drink ik alleen wijn (halve tot hele fles per dag) als dit op is over op de sterke drank liefst gemixed met frisdranken etc. Ik werk wisseldiensten waardoor ik geen ritme heb en eigenlijk hele dag door kan drinken en slapen. Wel weet ik dit goed op te ruimen voordat vriendlief thuis komt. Nu vind ik de katers nog het minst erg maar word ik vooral in de kroegen / feestjes te aanhankelijk naar mannen. Hierdoor al meerdere keren vreemd gegaan wat ik met vlagen kan herinneren.. Al vaker gedacht aan stoppen met drinken maar steeds weer smoesjes kunnen bedenken om toch door te gaan. Dus vanaf vandaag laat ik de alcohol staan! Hopen dat ik mijn leven kan oppakken en weer alle dagen meekrijg met het belangrijkste, mijn lieve vriend niet kwijtraken door mijn gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Welkom Amber. Je hebt heel wat te winnen zo te lezen! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Welkom Amber, wat een dure luxe verslaving is drank toch eigenlijk. En zo dubbel allemaal ook, je bent nog zo jong en kunt jezelf nog zoveel rampen, ruzies, katers vreemdgaan, sjoemelen, liegen enz enz besparen. en tegelijkertijd lokt die verdoving, verleiding, ontkenning en de "makkelijkste" weg nemen. Als je een dag of wat niet meer drinkt, toch misschien voorzichtig dat gesprek met vriend eens aangaan? Eerst met jezelf natuurlijk. En het besluit nemen dat goed is voor jou. Jullie komt daarna. succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 7 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Hoi Amber, Heel herkenbaar, feestjes, vreemdgaan, aanhankelijk naar mannen dat heb ik ook allemaal gedaan en ik weet hoe het voelt: naar, eenzaam en gewoon kut. Je kunt het! Goed dat je hier bent, het is goed dat je er nu wat aan wilt doen. Liefs en support van Soberbunny3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amber1234 Geplaatst 7 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2022 Dank jullie wel voor de antwoorden heb heel veel gelezen op dit forum en goede hoop dat het gaat lukken! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 En hoe moet het dan met de feestjes? In de titel schrijf je dat je daar dol op bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden