Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 3-2-2022


Aanbevolen berichten

Moghu allemaal,

Ik slaap erg goed. Dit komt door die melatonine tabletten van de apotheek. Goh wat is dat fijn zeg. Verder gisteren naar de h. arts geweest voor de buikloop. Dat is nog steeds bout. Mijn buik vraagt zich niet af waar we zijn, winkel de dagbesteding enz. dus het gaat nogal eens fout. We gaan de bloedverdunners veranderen. Ik had ergens gelezen dat het ook daar mee te maken kon hebben. Wist hij niets van, maar we proberen het. Wat gaan jullie vandaag doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag bolletje,

Wat heerlijk dat je erg goed slaapt! Vervelend om te lezen dat last van buikloop hebt. Ik heb ergens eens gelezen dat melatonine als bijwerking diarree kan hebben. Misschien is de dosering net iets te hoog?

Ik heb gisteren een fijne dag gehad. Ik voelde me weer eens normaal, mijn eigen vertrouwde ik! Zo fijn dat ik me toch zo kan voelen. Daar houd ik me vandaag aan vast want nu voel ik me verrot door een nacht zonder slaap. Vandaag is therapiedag en voor de rest houd ik me rustig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Marlous:

Mag ik wat vragen over benzo afbouw

Hallo @Marlous, misschien kun jij je voorstellen onder Wie is wie?
Met welke benzo je gebruikt (hebt), hoeveel, hoelang, om welke reden, et cetera?
En hoe je afgebouwd hebt en wat er niet goed ging?
Dan kunnen mensen makkelijker reageren.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Roberto:

Hallo @Marlous, misschien kun jij je voorstellen onder Wie is wie?
Met welke benzo je gebruikt (hebt), hoeveel, hoelang, om welke reden, et cetera?
En hoe je afgebouwd hebt en wat er niet goed ging?
Dan kunnen mensen makkelijker reageren.
 

Ik heb mijn vraag daar neer gelegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...