Spring naar bijdragen

D day ... even voorstellen

Kaatjekip

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even voorstellen: ik ben een 38 jarige moeder die al sinds een paar jaar moeite heeft alcohol de baas te blijven. Sterker.. de laatste 2 jaar was de alcohol duidelijk de baas over mij ! Alleen 's avonds maar dan wel meteen 1,5 fles rose en af en toe een avond wodka-mix.. en dat dus ELKE avond. De wil om te stoppen leek er te zijn maar tot nu toe is het niet gelukt. Lichamelijk en mentaal ga ik eraan kapot ppffttt

Sinds een paar weken ben ik in therapie bij Centrum Maliebaan (Victas trouwens nu) en heb ik vandaag tot DE DAG gedoopt... ik ga KAPPEN NOKKEN STOPPEN MET DIE ZOOI !!!!

Mbv chloordiazepoxide/librium (is het me eerder mee gelukt maar ja dom... weer begonnen) ga ik de strijd aan. Nu heb ik enorme zin in een borrel en voel me onzeker maar ik MOET volhouden...

Lezen van verschillende onderwerpen hier sterkt me dat ik deze strijd niet alleen voer en ik wens iedereen een leven zonder dit gif toe !!

Wish me luck (heb het wel nodig vrees ik :-(

Kaatjekip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Kaatje. Je hebt een duidelijk verhaal over jezelf verteld. Kun je dit proberen te kopiƫren naar de Wie is wie draad? Dan heb je jezelf gelijk voorgesteld aan iedereen die het forum leest.

Als je wilt kun je meepraten op de dagdraad. Dit is de draad met de datum van vandaag. Op "laatste bericht" klikken en onderaan op "beantwoorden".

En dan kun jij je eigen ding vertellen. Wat je kwijt wilt. Wat je bezig houd etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kaatje,

Ook van mij welkom hier. Ik heb een uitgebreid verhaal geschreven op het draadje van Poedersuiker. Misschien staan daar dingen bij die je ook kunt gebruiken.

Goed dat je hulp hebt en dat je er weer voor gaat. Bij de andere mensen van het forum zie ik het zo vaak gebeuren dat ze, na een hele tijd droog te hebben gestaan, toch weer denken dat eentje wel moet kunnen. Helaas begint daarna bij ongeveer iedereen het lieve leventje weer van voor af aan.

Je weet wat het nuchtere leven je kan bieden. Ga ervoor meid en laat die drank je leven niet verpesten. Velen van ons hebben veel of alles verloren, voordat ze de knop om konden zetten. Mijn relatie was ook bijna kapot. Wat gooi je dan allemaal weg, zo zonde!

Het vereist in mijn ogen vooral doorzettingsvermogen. Ben je gestruikeld, kijk dan waarom, veeg je knietjes af en ga stug weer door, met nieuwe moed. Het is niet anders.

Er is hier een gezegde: "Een is teveel en tien is niet genoeg!"

Succes.

Ik ben benieuwd naar je update.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...