Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 14-2-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

. Geen idee hoe ik dat moet accepteren.

 

Foxy Je krijgt per dag zo veel prikkels te verwerken, vooral prikkels van binnenuit, dat dat niet lukt om alles te verwerken. Kijk eens hoe druk het is in je hoofd. Ook hormonaal is er van alles aan het gebeuren. Ik ben heel benieuwd bij de slaaptherapeut. Ben een paar jaar geleden ook naar een slaapcentrum geweest.

                                                          Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Bij iedere tree.d tree jneemt, brengt je doorzettingsvermogen.'

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@bolletje Heeft het slaapcentrum jou iets opgebracht? 

Het zal best van die prikkelverwerking, maar ik ging gisteren echt relaxt naar bed, sliep vrij snel. Het is dan zo frusterend om dan weer na een uur wakker te worden. Had wel overdag veel kleine spiertrekkingen en hoofdpijn. Die had ik al een tijdje niet gevoeld.
En qua hormonen… daar ben ik mijn hele leven erg gevoelig voor geweest. Ook hiervoor heb ik een afspraak gemaakt bij een gynaecoloog. Volgende week woensdag heb ik die afspraak.

Ik ben de oorzaak van het slechte slapen overal in het zoeken. Zelfs in de slimme meter die ze in juli geplaatst hebben. Want toen is het accuut slecht slapen begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zouden jullie mij kunnen helpen? Onderstaande tekst lezen en eventueel aanvullen?

 

Wat niet helpt om van mijn slaapprobleem af te komen: 

-           Op internet informatie zoeken over slapen en medicatie, contact opnemen met mensen die je niet kunnen helpen.

-           De hele dag praten over en denken aan je slaapprobleem. Het is een obsessie aan het worden en dat is niet goed.

-           Niet durven te leven en je leven stil zetten.

-           Melk met honing, pijnstillers, alcohol, allergietabletjes etc. werkt niet. Dus niet meer pakken!

-           Je druk maken over je donkere kringen of hoe vermoeid je eruit ziet.

 

Wat gaat mij wel helpen?

 -           Vertrouwen houden dat het goed komt. De slaap is verstoord door de medicatie en zal zich ook weer herstellen met de tijd. De psychische afhankelijkheid duurt langer dan de lichamelijke.

-           Weten dat de tijd je slaapprobleem gaat helen wat de oorzaak ook is.

-           Niet ontmoedigd raken na een slechte nacht.

-           Blijf leuke dingen doen ook al heb je geen zin.

-           Zoek leuke herinneringen in je fotoalbums.

-           Drink voldoende water en beweeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Foxy:

Zouden jullie mij kunnen helpen? Onderstaande tekst lezen en eventueel aanvullen?

 

Wat niet helpt om van mijn slaapprobleem af te komen: 

-           Op internet informatie zoeken over slapen en medicatie, contact opnemen met mensen die je niet kunnen helpen.

-           De hele dag praten over en denken aan je slaapprobleem. Het is een obsessie aan het worden en dat is niet goed.

-           Niet durven te leven en je leven stil zetten.

-           Melk met honing, pijnstillers, alcohol, allergietabletjes etc. werkt niet. Dus niet meer pakken!

-           Je druk maken over je donkere kringen of hoe vermoeid je eruit ziet.

 

Wat gaat mij wel helpen?

 -           Vertrouwen houden dat het goed komt. De slaap is verstoord door de medicatie en zal zich ook weer herstellen met de tijd. De psychische afhankelijkheid duurt langer dan de lichamelijke.

-           Weten dat de tijd je slaapprobleem gaat helen wat de oorzaak ook is.

-           Niet ontmoedigd raken na een slechte nacht.

-           Blijf leuke dingen doen ook al heb je geen zin.

-           Zoek leuke herinneringen in je fotoalbums.

-           Drink voldoende water en beweeg.

ACCEPTEREN ACCEPTEREN ACCEPTEREN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...