Peetra Geplaatst 7 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Nou daar ben ik weer. Inmiddels heb ik afgebouwd naar een 1/2 glas wijn per dag, donderdag wordt mijn stopdag. Tot nu toe gaat het goed, ik zie wel een beetje tegen de 1e stopweek op maar ga ervoor. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Heb je al een lekker alternatief drankje bedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 @Peetra, het aankijken tegen het stopmoment is heftiger dan het moment zelf. Ik heb er al heel wat doorgemaakt, dus ik kan het weten. Mijn advies is dan ook: houd het bij de eerste, dat is wel zo overzichtelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetra Geplaatst 10 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Op 8-2-2022 om 07:46 zei Lonster: Heb je al een lekker alternatief drankje bedacht? Jazeker, gemberthee (theezakje) met verse gember, kurkuma, anijs, citroen, zwarte peper en Cayenne peper. Lekker sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 En hoe ging het, je eerste stopdag? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetra Geplaatst 22 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Op 11-2-2022 om 07:47 zei Etty: En hoe ging het, je eerste stopdag? Succes! Heel goed, ben inmiddels bijna 2 weken verder. Heb er tot nog toe weinig last van, hoop dat het zo blijft. lady jane, Lonster, Etty en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden