Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 13-12-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Roosje wat fijn dat je gesprek goed was geweest, dat geeft de burger moed. Heb je vaak last rond deze tijd van het jaar van sombere gevoelens? Misschien is dan een day-ledlamp iets voor je?

Ik ga dadelijk weer werken. En wat gaan jullie vandaag doen? Iets leuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Roosje wat fijn dat je gesprek goed was geweest, dat geeft de burger moed. Heb je vaak last rond deze tijd van het jaar van sombere gevoelens? Misschien is dan een day-ledlamp iets voor je?

Ik ga dadelijk weer werken. En wat gaan jullie vandaag doen? Iets leuk?

Nou niet per se. Ik zie gewoon erg op tegen het afbouwen van de slaapmedicatie. Morgen gesprek om hiermee te starten. Ben nu aan het werk. Vind de afleiding wel fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, 

Lang geleden dat ik nog iets heb gepost, maar ik volg jullie wel regelmatig... fijn om te lezen dat het langzaam maar zeker beter met jullie gaat, @karin123 en @Wilhelmina

@bolletje, fijn dat je zo'n leuke dagbesteding hebt en dat het verder ook goed met je gaat

En @pluisje wat goed dat je weer bent beginnen taperen! Dat lukt echt wel om die hoge dosis er weer af te krijgen, je bent er nog niet zo lang op! 

Aan alle anderen, veel goede moed en sterkte! Zelf ben ik nu 1 maand zonder Lorazepam en het gaat goed:) Ik heb mijn verhaal gepost onder tips en adviezen, voor wie interesse heeft! 

Ik ben er nog niet, moet nog AD afbouwen, maar ik gun mezelf nu nog even rust tot na de kerstdagen...

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen Wat fijn lieve Lynn46 dat het goed gaat ik ben na 2 jaar afbouw en 7 maanden nog niet in orde ben depressief zenuwachtig en veel spierpijn pille gebruik ik niet meer ik mis ze ook niet ik ben bedroefd het ging effe lekker mijn bloed is onderzocht en helemaal gezond mijn hart is gezond ik tril aan de rechte kant alleen de angsten vind ik zo eng daar ben ik bang voor het is heel vermoeiend slapen is heel  weinig  ik wil beter worden jullie ook ik heb raar gevoel in mijn hoofd en mijn nek en rug zijn helemaal verstijf nou meisjes ik wens jullie een fijne dag   liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...