Boo Geplaatst 25 november 2022 Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 Hoi Krul, Dankjewel voor de snelle reactie! Ik was vannacht zooo bang! en daxht sommige momenten dat ik dood ginng! maar goed te weten dat het er bij hoort en niet dodelijk is! hoop wel een nachtje te kunnen slapen...... maar inderdaad nooooit meer deze zooi! groetjes Boo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krul Geplaatst 25 november 2022 Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 Misschien helpt magnesium een uur voordat je gaat slapen en rustgevende thee. Je gaat niet dood, het is alleen verre van aangenaam. Je moet er doorheen. Gelukkig heb je niet zo lang gebruikt. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boo Geplaatst 25 november 2022 Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 Dankjewel voor de tip! ik heb net al slaapthee gepakt en heb inderdaad nog magnesium speciaal voor de nacht liggen! bedankt Ik hoop echt snel een nacht te slapen! maar wel fijn om even wat ervaringen te horen! Ik probeer me niet te druk te maken, nogmaals bedankt! Krul reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden