Spring naar bijdragen

kotsen

willy

Aanbevolen berichten

ik ben 15 jaar en ik houd van drank. Het is niet dat ik drank nodig heb maar meestal ga ik gewoon met vrienden wat drinken. en dan komen de eerste paar biertjes of sterke drank, ik wil graag dronken worden want dat vind ik lekker, dus ik drink meestal veel om sneel aangeschoten/dronken te raken en dan gaat het de heletijd goed, ik heb nergens last van. Maar dan ineens voel ik me beroerd(meestal een uurtje nadat ik gestopt ben met drinken) en na een minuut of 10 gaat het fout en komt alles er uit. De laatste keer was ik met school in parijs en had ik zoveel gedronken dat ik me geeneens meer wat herriner van die dag :S
Dus hebben jullie een idee waar door ik dat beter in de hand houd en niet steeds alles eruit komt...?
en de tip minder drinken heb ik niet egt veel aan ;)

groet willy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Willy,

Je zegt het zelf al, een tip om minder te drinken heb ik niets aan.
Nou Willy, jij wilt dus gewoon aan ons alcoholisten vragen, hoe kan ik zoveel mogelijk drinken, zonder te kotsen.
Sorry, maar dat vind ik een rare vraag en vooral op een forum waar iedereen probeert te minderen of te stoppen.
Ik snap dat bij jouw leeftijd stoer gedrag hoort en dat je bij een groep wilt horen en vooral niet af wilt gaan, omdat JIJ moet kotsen.
Maar is het niet stoerder om gewoon niet te drinken, daar moet je pas lef voor hebben om dat te durven zeggen.
Je bent nu nog niet verslaafd, maar met deze instelling hoef je niet lang te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Willy,

Als je aan de tip minder te drinken niets hebt zou je misschien beter helemaal niet meer drinken.
15 jaar en dan al black outs vind ik erg zorgelijk. Snel dronken willen worden lijkt nu misschien nog leuk maar het is echt geen spelletje. Het is levensbedreigend. Stoerdoenerij waar je later enorme spijt van krijgt. Op jouw leeftijd zijn je hersens nog niet helemaal volgroeid en jij richt op deze manier onherstelbare schade aan. Als je een beetje slim bent hou je op met dit idiote alcoholmisbruik....

Groet, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Willy,

Wat wij ook zullen zeggen, dat zal voor jou niets uitmaken.
jij wilt graag stoer zijn en met je stoere gedag veel kunnen drinken.
als je nu eens elke dag gaat oefenen, dan komt vanzelf de dag dat je er niet meer van hoeft te kotsen.
Maar....daarmee begin je wel te werken aan je verslaving. En dan zien wij jou over een paar weer hier terug, maar dan in een andere hoedanigheid.
Dan wil je namelijk graag stoppen, maar je weet niet hoe je dat moet doen.
Je kunt het dan niet, omdat je zowel lichamelijk als geestelijk er niet toe in staat bent.

dus ik zou zeggen.................drink met mate................en niet zoveel dat je ervan moet kotsen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Willy, dat alles eruit komt is heel simpel uit te leggen, nl je lichaam heeft een overdosis alcohol binnen gekregen. En reageed door het vergif er zo snel mogenlijk ui te gooien. Ik zie het wel vaker bij jonge mensen die het leuk vinden om zo snel mogenlijk dronken te worden. Ze gaan van alles door elkaar heen drinken , zo veel en zo snel als ze maar kunnen. Ik snap best wel dat je lol wil maken, maar zou het niet leuker zijn als je de dag erna er ook nog op terug kan kijken? Ik ben ook 15 geweest en ik weet heel goed wat er dan speeld in je leven, maar zou je het niet bij een paar biertjes kunnen houden tijdens een avondje stappen? Anders word je straks het jongste lid hier op dit forum. En ik kan je vertellen dat dat helemaal niet stoer staat, het gaat je goed, en denk na voor je je lichaam weer wilt vergiftigen. groetjes van Monique.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Willy,

Vraag je eens af waarom je zoveel wilt drinken en waarom zo snel?? Je zoekt een kick? Ga sporten en haal daar een kick uit veel lekkerder en beter voor je lijf ook!

En wees blij dat je moet kotsen als je dat niet zou moeten dan had je je waarschijnlijk nu al dood gezopen! Het is een teken van je lichaam dat stop zegt!!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...