LindeBoom Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hallo allemaal, sinds een paar weken realiseer ik mij dat ik een probleem heb. Het was niet zo makkelijk te doorzien in eerste instantie omdat ik allemaal dingen gebruik en niets op dagelijkse basis behalve roken dan. Ik ben 32 jaar en eigenlijk is het pas een half jaar geleden begonnen. 2 maanden nadat mijn relatie uitging ben ik weer gaan roken terwijl ik al heel wat jaar was gestopt. Toen kwam alcohol erbij, af en toe een blowtje en sinds augustus gebruikt ik regelmatig ook nog dexamfetamine. Met blowen ben ik inmiddels gestopt, dat gaat ook heel goed, alleen ik merk dat juist de combinatie van roken, dex en alcohol moeilijk los te laten is. Ook ben ik heel ongezond gaan eten, volgens mij ben ik ook verslaafd aan suiker want ik ben 7 kg aangekomen in het laatste halve jaar. Ik wil heel graag van al deze dingen af en gewoon een gebalanceerd en gezond leven leiden. Ik voel dat het mij niet goed doet, alleen het stoppen is tot nu toe niet echt gelukt. Ik heb inmiddels al talloze pogingen achter de rug, met name met roken ben ik deze zomer wel al 9 keer gestopt en elke keer weer begonnen Hoop hier wat tips te kunnen vinden en ervaringen van anderen te lezen. Groet Linde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hallo Lindeboom. Misschien is het een idee actief te gaan sporten. Dat kan je de motivatie geven gezonder te gaan leven omdat je anders niet behoorlijk kunt presteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Welkom op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Welkom Lindeboom. Alle middelen tegelijk aanpakken lijkt me ook nogal straf. Misschien de gang naar de huisarts maken, voor advies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden