bolletje Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 goedes smorgens, Poeh wat was ik gisterenavond moe zeg, zelfs niet onder de douche geweest. Maar ik heb dan ook van 21.00 tot 4 uur geslapen. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Goede morgen Bolletje. Wel goed geslapen. Tien uur geslapen in 1 ruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 19 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2021 Dag Lieve mensen ik heb veel nare dromen vannacht droomde ik het het was levensecht twee kerels aan mijn bed en toen droomde ik dat ik darm kanker had eng he ik heb altijd rare dromen liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik droom ook veel Wilhelmina maar kan het vaak niet meer onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden