karin123 Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) Goede morgen allemaal. Goed geslapen hier en gepraat in mijn slaap zegt mijn man, ik was op zoek naar een sleutel. Hond kan niet met de Deerhound spelen, die heeft sinds een paar dagen de ballen eraf. @Pluisje53hoe lang zit je daar nu? Oh ja, ik ben de afgelopen week ook nog naar de kapper geweest, had een uitgroei van een jaar, was echt heel erg nodig. Ik wilde het grijs laten worden maar toch ook maar weer niet. 17 oktober 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Karin mooi zoals je de dingen doet heel goed nu ik nog is heel zwaar met ptss maar het moet lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Jij kunt het ook Wilhelmina, ik heb ook nog steeds heel veel stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Op 17-10-2021 om 10:44 zei karin123: Goede morgen allemaal. Goed geslapen hier en gepraat in mijn slaap zegt mijn man, ik was op zoek naar een sleutel. Hond kan niet met de Deerhound spelen, die heeft sinds een paar dagen de ballen eraf. @Pluisje53hoe lang zit je daar nu? Oh ja, ik ben de afgelopen week ook nog naar de kapper geweest, had een uitgroei van een jaar, was echt heel erg nodig. Ik wilde het grijs laten worden maar toch ook maar weer niet. Hoi karin ik zit er nu een week prrcies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Hallo @Pluisje53gaat het al wat beter daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Hey Pluisje, wat naar dat je weer on opname bent.... word je goed verzorgd daar? Hopelijk wijzigen ze niet teveel aan je medicatie.. Groetjes, Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Hey @karin123en @Wilhelmina, goed bezig allebei! Jullie komen er wel! Veel goede moed! Groetjes, Lynn karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik ben nu op 0,04mg, dit weekend nog een stapje omlaag naar 0,02 en dan ben ik van de Lorazepam af! Het gaat goed, heb lastige dagen maar niks ondraaglijks tot nu toe, ondanks veel druk en stress op mijn werk, dus ik ben superblij hoe het loopt! (Maar ik ben er nog niet, dus hout vasthouden) Groetjes, Lynn bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 22 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 @Lynn46wat goed dat je al zover bent gekomen met niet zoveel problemen, geweldig, ben heel blij voor je Je bent er bijna af, zet hem op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Op 21-10-2021 om 16:09 zei karin123: Hallo @Pluisje53gaat het al wat beter daar? Hoi meis nee gaat nog niet lekker helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Op 21-10-2021 om 21:33 zei Lynn46: Hey Pluisje, wat naar dat je weer on opname bent.... word je goed verzorgd daar? Hopelijk wijzigen ze niet teveel aan je medicatie.. Groetjes, Lynn Hoi lyn de lorazepam afbouw is niet goed gegaan had het je al een geschreven naar de afkickkliniek en de diazepam en weer terug op de lora lijkt me hoofd wel om zeep mijn zoon had me nog zo gewaarschuwd en toch gedaan lijkt of alles steeds erger wordr vreselijk nee de medicijnen staan gelijk was van de lora af maar vanwege cantonie er weer op helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Op 21-10-2021 om 22:59 zei Lynn46: Ik ben nu op 0,04mg, dit weekend nog een stapje omlaag naar 0,02 en dan ben ik van de Lorazepam af! Het gaat goed, heb lastige dagen maar niks ondraaglijks tot nu toe, ondanks veel druk en stress op mijn werk, dus ik ben superblij hoe het loopt! (Maar ik ben er nog niet, dus hout vasthouden) Groetjes, Lynn Netjes lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Op 17-10-2021 om 10:44 zei karin123: Goede morgen allemaal. Goed geslapen hier en gepraat in mijn slaap zegt mijn man, ik was op zoek naar een sleutel. Hond kan niet met de Deerhound spelen, die heeft sinds een paar dagen de ballen eraf. @Pluisje53hoe lang zit je daar nu? Oh ja, ik ben de afgelopen week ook nog naar de kapper geweest, had een uitgroei van een jaar, was echt heel erg nodig. Ik wilde het grijs laten worden maar toch ook maar weer niet. Ij zit daar nu een 2 weken bijna hoe gaat het met jou en de ademhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 @Pluisje53nog veel stress, de ademhaling gaat iets beter. bij jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Op 21-10-2021 om 22:31 zei Lynn46: Hey @karin123en @Wilhelmina, goed bezig allebei! Jullie komen er wel! Veel goede moed! Groetjes, Lynn Wel heftig ptss ik schilder abstract heel leuk en met hondje naar buiten ik schijf veel maat ik moet nog een lange weg niet gek 45 jaar bromazepam gebruik mensen een fijne dag liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 18 uur geleden zei karin123: @Pluisje53nog veel stress, de ademhaling gaat iets beter. bij jou dan? He bah meiss ja hier herl ziek van de lorazepam vreselijk hij is iets beter gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden