Spring naar bijdragen

13-102021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen. Welkom Hoeverder. 

Is dat niet erg veel 10% iedere 11 dagen? Als je er somber van wordt betekend dat dan niet dat het veel te snel gaat? Kan je niet beter 1 x per maand 2 1/2 % in een maand afbouwen? Dat is al moeilijk genoeg.:rose: En als het kan, probeer dan overdag 2x 1 uur te rusten zodat je op krachten blijft.

Hoe is het met iedereen? Ik heb goed geslapen en werd om 8 uur wakker door een natte koude neus van mijn hondje.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hoeverder,

10% lijkt mij op zich wel redelijk... dat wil zeggen dat je nu ong 0,3 mg Dia eraf haalt om de 11 dagen? 

Ik bouw af met lorazepam, laatste 0,10 mg (staat ongeveer gelijk aan 1mg dia volgens omrekentabel Ashton) met 0,02 mg per 2 weken. 

Maar je moet hierin vooral je gevoel volgen. Ik merk bij elk stapje dat het even moeilijk gaat maar dat ik ook weer stabiliseer. Als je het gevoel hebt dat het steeds zwaarder wordt zou ik misschien wat meer tijd laten tussen de afbouwstapjes.

Sterkte!

Groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wilhelmina:

Wel goed geslapen maar voel veel verdriet en die rotte angsten ben ik zo bang voor maar ik moet beter worden en gewoon met Bracha wandelen en die tinitus gaat zo tekeer ja Bolletje ik moet rust hebben in mijn hoofd maar ik wens iedereen genezing  :heart:

ik doe ook leuke dingen ik schlderd abstract  en meer dingen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...