bolletje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) I Geplaatst 14 uur geleden door Con. Heb echt niet geweten wat dit met je doet...en dat 5 maanden slikken zo.n hel zouden zijn...achteraf werkte ze ook tegen me alleen was ik me dat niet bewust.. Zo fijn dat we elkaar begrijpen...kan wel janken(doe ik dus ook ) Ik vind dat je erg goed bezig bent Con. Even een virtuele arm om je heen om je te troosten. Goeie morgen iedereen, Vandaag wordt het weer een mooie dag dus, lekker even met de neus in de wind, diep snuiven. Ik ga naar de dagbesteding. Werken. Ook hartstikke leuk. Het leven is goed. 16 september 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goede morgen iedereen. Een fijne dag Bolletje. Het gaat gelukkig niet meer zo warm worden, dat hebben we gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden