karin123 Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Goede morgen allemaal. Weer veel stres hier deze morgen zoals altijd. Gister avond in bed ook zoals altijd. Ik denk dat ik toch moet verhogen maar de persoon die daar over gaat is nog met vakantie 2 weken helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 11 uur geleden zei karin123: Goede morgen allemaal. Weer veel stres hier deze morgen zoals altijd. Gister avond in bed ook zoals altijd. Ik denk dat ik toch moet verhogen maar de persoon die daar over gaat is nog met vakantie 2 weken helaas. Sterkte meis hier ook veel stress helaas en zo.n naar gevoel in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Jij ook sterkte @Pluisje53. Wordt het al iets beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 6 uur geleden zei karin123: Jij ook sterkte @Pluisje53. Wordt het al iets beter? Nee meis het gaat niet lekker heb af en toe gevoel dat ik doordraai en Oorzuizen vreselijk de psychiater wil dat ij de fevarin verder verhoog maar ik durf niet meer heb het idee dat die niks meer doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Oh Pluisje dat is balen. Ik heb meer hoofd suizen aan de linkerkant als de stres oploopt. Wisselt elke dag. Ik heb vandaag toch maar gebeld om te vragen of ik mag ophogen, het is nu 7 weken op hetzelfde. Die mw. is op vakantie maar ik word morgen terug gebeld. Ik wil het toch proberen en kijken of de angst en spanning minder gaat worden. Toen je begon met de Fevarin laatst is er toen al wel wat veranderd? Kleine dingen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 @Pluisje5350 mg Fevarin is de begin dosis. Heb het even opgezocht. Volwassenen. begindosering 50–100 mg 1×/dag, bij voorkeur 's avonds , indien nodig geleidelijk verhogen tot 300 mg/dag. De aanbevolen dosering is gewoonlijk 100 mg/dag. Bij een dagdosis van > 150 mg wordt deze in 2–3 giften over de dag verdeeld. Volwassenen De gebruikelijke aanvangsdosis voor Fluvoxamine EG bedraagt 50 mg per dag, in te nemen als één enkele dosis bij voorkeur in de avond. De dosis moet geleidelijk aan verhoogd worden totdat de effectieve dosis bereikt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 1 uur geleden zei karin123: @Pluisje5350 mg Fevarin is de begin dosis. Heb het even opgezocht. Volwassenen. begindosering 50–100 mg 1×/dag, bij voorkeur 's avonds , indien nodig geleidelijk verhogen tot 300 mg/dag. De aanbevolen dosering is gewoonlijk 100 mg/dag. Bij een dagdosis van > 150 mg wordt deze in 2–3 giften over de dag verdeeld. Volwassenen De gebruikelijke aanvangsdosis voor Fluvoxamine EG bedraagt 50 mg per dag, in te nemen als één enkele dosis bij voorkeur in de avond. De dosis moet geleidelijk aan verhoogd worden totdat de effectieve dosis bereikt is. Dankje wel meis ja ik heb hem 3 dagen vergeten ben nu bang dat die niet meer aanslaat mijn lijf pakt al heel moeilijk medicijnen op vanaf dat ik hem vergeten ben loop ik de hele dag te zweten en hartkloppingen en dat had ik voor die tijd niet dus ben bang dat die het niet meer doet heb zo.n gevoel dat je doordraaid vreselijk en heel angstig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Pluisje ik denk dat je dan weer moet overleggen met de psychiater wat die ervan vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 27 minuten geleden zei karin123: Pluisje ik denk dat je dan weer moet overleggen met de psychiater wat die ervan vindt Ja heb ik gedaan en die zegt dat die nog wel aanslaat maar ik ben er banh voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Wat ga je nu doen dan Pluisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 3 uur geleden zei karin123: Wat ga je nu doen dan Pluisje? Ja ik blijf wel even op deze dossering staan zo dom om hem te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden