Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 30-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei karin123:

Goede morgen allemaal. Weer veel stres hier deze morgen zoals altijd. Gister avond in bed ook zoals altijd. Ik denk dat ik toch moet verhogen maar de persoon die daar over gaat is nog met vakantie 2 weken helaas.

https://www.paradijsvogelsmagazine.nl/wp-content/uploads/2014/07/tree-tunnels-tree-tunnel-in-netherlands.jpg

Sterkte meis hier ook veel stress  helaas en zo.n naar gevoel in mijn hoofd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Pluisje dat is balen. Ik heb meer hoofd suizen aan de linkerkant als de stres oploopt. Wisselt elke dag. Ik heb vandaag toch maar gebeld om te vragen of ik mag ophogen, het is nu 7 weken op hetzelfde. Die mw. is op vakantie maar ik word morgen terug gebeld. Ik wil het toch proberen en kijken of de angst en spanning minder gaat worden. Toen je begon met de Fevarin laatst is er toen al wel wat veranderd? Kleine dingen misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje5350 mg Fevarin is de begin dosis. Heb het even opgezocht.

Volwassenen. begindosering 50–100 mg 1×/dag, bij voorkeur 's avonds , indien nodig geleidelijk verhogen tot 300 mg/dag. De aanbevolen dosering is gewoonlijk 100 mg/dag. Bij een dagdosis van > 150 mg wordt deze in 2–3 giften over de dag verdeeld.

Volwassenen De gebruikelijke aanvangsdosis voor Fluvoxamine EG bedraagt 50 mg per dag, in te nemen als één enkele dosis bij voorkeur in de avond. De dosis moet geleidelijk aan verhoogd worden totdat de effectieve dosis bereikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

@Pluisje5350 mg Fevarin is de begin dosis. Heb het even opgezocht.

Volwassenen. begindosering 50–100 mg 1×/dag, bij voorkeur 's avonds , indien nodig geleidelijk verhogen tot 300 mg/dag. De aanbevolen dosering is gewoonlijk 100 mg/dag. Bij een dagdosis van > 150 mg wordt deze in 2–3 giften over de dag verdeeld.

Volwassenen De gebruikelijke aanvangsdosis voor Fluvoxamine EG bedraagt 50 mg per dag, in te nemen als één enkele dosis bij voorkeur in de avond. De dosis moet geleidelijk aan verhoogd worden totdat de effectieve dosis bereikt is.

Dankje wel meis ja ik heb hem 3 dagen vergeten  ben nu bang dat die niet meer aanslaat mijn lijf pakt al heel moeilijk medicijnen op  vanaf dat ik hem vergeten ben loop ik de hele dag te zweten en hartkloppingen  en dat had ik voor die tijd niet dus ben bang dat die het niet meer doet :blush:heb zo.n gevoel dat je doordraaid vreselijk  en heel angstig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...