karin123 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 (bewerkt) Goede morgen allemaal. Nog 1 dag voor het weer vies warm wordt.' 10 augustus 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 41 minuten geleden zei karin123: Goede morgen allemaal. Nog 1 dag voor het weer vies warm wordt.' Goedemorgen karin hoe gaat het hier vreselijk onrustig en naar gevoel in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Hier ook niet goed hoor Pluisje, heel veel stress die niet weg wil. En stress is angst. Maar ik probeer het maar weer vandaag. Heb je nog een kwartje gehad gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 59 minuten geleden zei karin123: Hier ook niet goed hoor Pluisje, heel veel stress die niet weg wil. En stress is angst. Maar ik probeer het maar weer vandaag. Heb je nog een kwartje gehad gisteren? Qja klopt meis heel onrustig en niet en niet stil kunnen zitten ja ik heb nog een kwartje genomen maar zo onrustig wordt ik daar van vreselijk en lorazepam doet helemaal niks meer wordt ik nog onrustiger van en moe en zweten vreselijk niet fijn dat het met jou ook niet wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ach je Pluisje het is niet anders even. Ga er maar vanuit dat het even is en beter gaat worden doe ik ook. Gewoon voelen wat je voelt. Ik denk dat de Oxazepam ook weinig meer doet voor mij, ietsjes nog en ik gebruik het net zo lang tot ik op de goede hoogte zit van Venlafaxine en daarna zie ik wel verder. Goed dat je het kwartje hebt genomen. Langzaam ophogen op jouw manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 5 minuten geleden zei karin123: Ach je Pluisje het is niet anders even. Ga er maar vanuit dat het even is en beter gaat worden doe ik ook. Gewoon voelen wat je voelt. Ik denk dat de Oxazepam ook weinig meer doet voor mij, ietsjes nog en ik gebruik het net zo lang tot ik op de goede hoogte zit van Venlafaxine en daarna zie ik wel verder. Goed dat je het kwartje hebt genomen. Langzaam ophogen op jouw manier. Ja ik verhoog hen op mijn manier alleen die onrust is vreselijk en dan heb ik nog de tolerantie voor de lorazepam als ik hem in moet nemen dan voel ik me al beroerd en met iname helemaal beroerd die moet er gewoon vanaf ik slik hem al ruim 2 jaar en doet gewoon niks meer de overzetting naar de diazepam was ook niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Wat goed dat je het kwartje hebt genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 45 minuten geleden zei karin123: Wat goed dat je het kwartje hebt genomen Ja ik neem vanavond weer en dan zo opbouwen naar 100 mg hoe is het met jou ademhaling ik voel hem de hele dag en last van Oorzuizen bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 De ademhaling lijkt iets minder. Ik heb sinds de opname 4 jaar geleden om van de pammen af te komen een hele harde suis in de linker kant van mijn hoofd, ik denk dat het gekomen is van de afbouw toen, die veel te snel ging. Goed dat je doorzet, dit gaat zeker helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 4 minuten geleden zei karin123: De ademhaling lijkt iets minder. Ik heb sinds de opname 4 jaar geleden om van de pammen af te komen een hele harde suis in de linker kant van mijn hoofd, ik denk dat het gekomen is van de afbouw toen, die veel te snel ging. Goed dat je doorzet, dit gaat zeker helpen. Ja meis daar is mijn ademhaling door gekomen door die snelle afbouw ja ik had 0.75 aan lorazapam wat ze er in een week afgehaald hebben ja dat Oorzuizen ken ik ook ja als de ademhaling maar weer een beetje normaal werd was ii al weer blij ja ik bouw heel rustig aan op en dan kijken wat het gaat het gaat doen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Heel veel angsten veel onrust niet normaal heel veel klachten kan niet slapen doodmoe hopelijk morgen betet voor iedereen liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 38 minuten geleden zei Wilhelmina: Heel veel angsten veel onrust niet normaal heel veel klachten kan niet slapen doodmoe hopelijk morgen betet voor iedereen liefs wil A wil toch ik hoop het ook voor je Dankje wel ja hier ook nog niet lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ik hoop het ook Wil, voor morgen een betere dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Hallo allemaal vannacht niet geslapen ben moe Pluisje ik heb ook zo pijn aan mijn benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 53 minuten geleden zei Wilhelmina: Hallo allemaal vannacht niet geslapen ben moe Pluisje ik heb ook zo pijn aan mijn benen Vreselijk lieve wil ja het is een vreselijk gevoel die benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden