Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 10-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei karin123:

Hier ook niet goed hoor Pluisje, heel veel stress die niet weg wil.  En stress is angst. Maar ik probeer het maar weer vandaag. Heb je nog een kwartje gehad gisteren?

Qja klopt meis heel onrustig en niet en niet stil kunnen zitten ja ik heb nog een kwartje genomen maar zo onrustig wordt ik daar van vreselijk en lorazepam doet helemaal niks meer wordt ik nog onrustiger van  en moe en zweten vreselijk niet fijn dat het met jou ook niet wil 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach je Pluisje het is niet anders even. Ga er maar vanuit dat het even is en beter gaat worden doe ik ook. Gewoon voelen wat je voelt. Ik denk dat de Oxazepam ook weinig meer doet voor mij, ietsjes nog en ik gebruik het net zo lang tot ik op de goede hoogte zit van Venlafaxine en daarna zie ik wel verder. Goed dat je het kwartje hebt genomen. Langzaam ophogen op jouw manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei karin123:

Ach je Pluisje het is niet anders even. Ga er maar vanuit dat het even is en beter gaat worden doe ik ook. Gewoon voelen wat je voelt. Ik denk dat de Oxazepam ook weinig meer doet voor mij, ietsjes nog en ik gebruik het net zo lang tot ik op de goede hoogte zit van Venlafaxine en daarna zie ik wel verder. Goed dat je het kwartje hebt genomen. Langzaam ophogen op jouw manier.

Ja ik verhoog hen op mijn manier alleen die onrust is vreselijk en dan heb ik nog de tolerantie voor de lorazepam als ik hem in moet nemen dan voel ik me al beroerd en met iname helemaal beroerd die moet er gewoon vanaf ik slik hem al ruim 2 jaar en doet gewoon niks meer de overzetting naar de diazepam was ook niet goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei karin123:

De ademhaling lijkt iets minder. Ik heb sinds de opname 4 jaar geleden om van de pammen af te komen een hele harde suis in de linker kant van mijn hoofd, ik denk dat het gekomen is van de afbouw toen, die veel te snel ging. Goed dat je doorzet, dit gaat zeker helpen.

Ja meis daar is mijn ademhaling door gekomen door die snelle afbouw :blush: ja ik had 0.75 aan lorazapam wat ze er in een week afgehaald hebben ja dat Oorzuizen ken ik ook ja als de ademhaling maar weer een beetje normaal werd was ii al weer blij  ja ik bouw heel rustig aan op en dan kijken wat het gaat het gaat doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...