karin123 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goedemorgen allemaal. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 56 minuten geleden zei karin123: Goedemorgen allemaal. Goed geslapen? Goedemorgen allemaal goed geslapen maar nu zoveel angst het is vreselijk en naar gevoel in mijn hoofd pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Pluisje hebt je al een kwart opgehoogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 1 uur geleden zei karin123: Pluisje hebt je al een kwart opgehoogd? Hoi karin ik durf niet ben zo bang daarvoor en krijg ook heel veel lasr van de benen als ik een kwartje ophoog ik moet zo de lorazepam innemen een stukje maar voel me nu al beroerd dat heb ik iedere keer als ik hem in moet nemen dan wordt ik beroerd begin dan al te trillen en te beven en naar gevoel in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Dat is de angst voor de angst Pluisje. Ik denk niet eens zozeer dat de Lorazepam het doet maar eerder de angst daarvoor. Gewoon innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 17 minuten geleden zei karin123: Dat is de angst voor de angst Pluisje. Ik denk niet eens zozeer dat de Lorazepam het doet maar eerder de angst daarvoor. Gewoon innemen. Ja ik heb hem ingenomen ik moet wel de lorazepam in nemen mij lijf schreeuwt erom ja de fevarin durf ik ook niet kan soms niet eens nadenken vreselijk ken jij dat ook meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Ik heb ook moeite met ophogen Pluisje. Maar ik denk dat het de enige weg nog is om uit die angst en stress te komen dus ik neem gewoon in en zie wel hoe het gaat. Probeer het nu maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 2 minuten geleden zei karin123: Ik heb ook moeite met ophogen Pluisje. Maar ik denk dat het de enige weg nog is om uit die angst en stress te komen dus ik neem gewoon in en zie wel hoe het gaat. Probeer het nu maar. Ik ga het proberen meis dankje wel ik verhoog met een kwartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goed zo anders blijf je dralen, een keuze maken helpt om uit die twijfel te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 2 minuten geleden zei karin123: Goed zo anders blijf je dralen, een keuze maken helpt om uit die twijfel te komen. Ja ik moet eruit komen ik had voor mijn overgang ook altijd 100 mg maar tijdens de overgang werkte die niet meer en zo ben ik aan de lorazepam gekomen 2 en half jaar terug nu nog maar 0.84 mg maar die moet er nog af de psychiater wil naar se de 100 mg maar krijg zoveel last van mijm benen en voel me zo beroerd dan heb het al 3 dagen geprobeerd maar zoveel last vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Hallo Allemaal durf de deur niet uit zoveel angsten stress en vreselijke angsten ik heb zo last van ptss zo hefftig nooit zo erg gehad Pluisje komt goed hoor Karin houd moed en mensen jullie ook door gaan liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 46 minuten geleden zei Wilhelmina: Hallo Allemaal durf de deur niet uit zoveel angsten stress en vreselijke angsten ik heb zo last van ptss zo hefftig nooit zo erg gehad Pluisje komt goed hoor Karin houd moed en mensen jullie ook door gaan liefs wil Vreselijk lieve wil ja ik herken die angsten het is vreselijk ik zelf zit zo erg met mijn ademhaling vanaf de kliniek om de lorazepam af te bouwen dat was al in april in mij begon mijn ademhaling dikke kniffel wil hopelijk komt het allemaal nog goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 14 minuten geleden zei Pluisje53: Vreselijk lieve wil ja ik herken die angsten het is vreselijk ik zelf zit zo erg met mijn ademhaling vanaf de kliniek om de lorazepam af te bouwen dat was al in april in mij begon mijn ademhaling dikke kniffel wil hopelijk komt het allemaal nog goed ik dacht ik moet er uit net om de hoek geweest met hondje was een gevecht met mezelf ik ben bang om naar mijn bed te gaan want ik krijg dan hyperventilatie en hartklopingen en overslaan hard en tinnitus nou dat brengt angst en stress mee wat een ellende wat is angst toch erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 @Wilhelminawat goed dat je toch naar buiten bent geweest. Ik net ook even met man en de hond een klein rondje gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Ja ik ken het is vreselijk wil ik heb ook even met mijn man en hondje buiten gelopen maar het is een hele strijd wel goed dat je bent gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: ik dacht ik moet er uit net om de hoek geweest met hondje was een gevecht met mezelf ik ben bang om naar mijn bed te gaan want ik krijg dan hyperventilatie en hartklopingen en overslaan hard en tinnitus nou dat brengt angst en stress mee wat een ellende wat is angst toch erg Ja wil het is vreselijk die angst ik ken het ik durfde ook niet goed naar bed hoor ja dat Oorzuizen heb ik ook zo erg ja je hebt continue angst het is niet fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden