Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 08-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei karin123:

Pluisje hebt je al een kwart opgehoogd?

Hoi karin ik durf niet ben zo bang daarvoor en krijg ook heel veel lasr van de benen als ik een kwartje ophoog ik moet zo de lorazepam innemen een stukje maar voel me nu al beroerd dat heb ik iedere keer als ik hem in moet nemen dan wordt ik beroerd begin dan al te trillen en te beven en naar gevoel in mijn hoofd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei karin123:

Dat is de angst voor de angst Pluisje. Ik denk niet eens zozeer dat de Lorazepam het doet maar eerder de angst daarvoor. Gewoon innemen.

Ja ik heb hem ingenomen ik moet wel de lorazepam in nemen mij lijf schreeuwt erom ja de fevarin durf ik ook niet kan soms niet eens nadenken vreselijk ken jij dat ook meis 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei karin123:

Goed zo anders blijf je dralen, een keuze maken helpt om uit die twijfel te komen.

Ja ik moet eruit komen ik had voor mijn overgang ook altijd 100 mg maar tijdens de overgang werkte die niet meer en zo ben ik aan de lorazepam gekomen 2 en half jaar terug nu nog maar 0.84 mg maar die moet er nog af de psychiater wil naar se de 100 mg maar krijg zoveel last van mijm benen en voel me zo beroerd dan heb het al 3 dagen geprobeerd maar zoveel last vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Allemaal durf de deur niet uit zoveel angsten  stress en vreselijke angsten ik heb zo last van ptss zo hefftig nooit zo erg gehad  Pluisje  komt goed hoor Karin houd moed  en mensen jullie ook door gaan  liefs wil   :heart:

Vreselijk lieve wil ja ik herken die angsten het is vreselijk ik zelf zit zo erg met mijn ademhaling vanaf de kliniek om de lorazepam af te bouwen dat was al in april in mij begon mijn ademhaling  dikke kniffel wil hopelijk komt het allemaal nog goed :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Pluisje53:

Vreselijk lieve wil ja ik herken die angsten het is vreselijk ik zelf zit zo erg met mijn ademhaling vanaf de kliniek om de lorazepam af te bouwen dat was al in april in mij begon mijn ademhaling  dikke kniffel wil hopelijk komt het allemaal nog goed :brokenheart:

ik dacht ik moet er uit net om de hoek geweest met hondje was een gevecht met mezelf ik ben bang om naar mijn bed te gaan want  ik krijg dan hyperventilatie  en hartklopingen en overslaan hard en tinnitus nou dat brengt angst en stress mee wat een ellende wat is angst toch erg  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

ik dacht ik moet er uit net om de hoek geweest met hondje was een gevecht met mezelf ik ben bang om naar mijn bed te gaan want  ik krijg dan hyperventilatie  en hartklopingen en overslaan hard en tinnitus nou dat brengt angst en stress mee wat een ellende wat is angst toch erg  :heart:

Ja wil het is vreselijk die angst ik ken het ik durfde ook niet goed naar bed hoor ja dat Oorzuizen heb ik ook zo erg ja je hebt continue angst het is niet fijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...