Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 05-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Karin en Pluisje  gaat het met jullie mijn hondje slaap nog ze lig graag op bed zo lief is ze ik wens jullie een fijne dag          liefs wil   :rose:

Goedemorgen karin en wil nee het gaat nog niet lekker wil heb vreselijk last van de lorazepam die moet er gewoon vanaf de opbouw van de fevarin valt ook niet mee en de ademhaling is heel vervelend bah hopelijk stop dat ooit een keertje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei karin123:

@Pluisje53is de ophoging van de Fevarin goed gegaan? Voel je iets verschil? Hoe lang moet/wil je nog op de PAAZ blijven?

Hoi meis ik sta nu op 50 mg ik stond op een halve ik moet door naar 100 mg  omdat ik daar vroeger ook op stond ze hadden bloedgeprikt maar de spiegel stond te laag ik durf eigelijk niet verder te gaan ja ik voel me iets beter sta nu 3 weken op 50 mg heb alleen veel last van de ademhaling en de tolerantie voot de lorazepam die moet er vanaf ik probeer iedere 4 dagen een kwartje erbij te doen van de fevarin  ik moest naar huis toe omdat ik niet in 1 keer naar 100 mg wou gaan dat was net te veel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53ik dacht dat je al op 100 mg zat vandaar mijn vraag ook. Goed te lezen dat het iets beter gaat dat zegt toch dat de Fevarin zijn werk doet. Denk dat mensen vaak niet begrijpen hoe moeilijk het is AD op te hogen. Ze zijn er veel te wild mee en denken dat iedereen het kan verdragen. Op zich dan wel fijn dat je het thuis langzaam kunt opbouwen dan kun je er ook langzaam aan wennen. En die Lorazepam komt nog wel, eerst iets sterker gaan voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei karin123:

@Pluisje53ik dacht dat je al op 100 mg zat vandaar mijn vraag ook. Goed te lezen dat het iets beter gaat dat zegt toch dat de Fevarin zijn werk doet. Denk dat mensen vaak niet begrijpen hoe moeilijk het is AD op te hogen. Ze zijn er veel te wild mee en denken dat iedereen het kan verdragen. Op zich dan wel fijn dat je het thuis langzaam kunt opbouwen dan kun je er ook langzaam aan wennen. En die Lorazepam komt nog wel, eerst iets sterker gaan voelen.

Ja ze wouden gelijk door naar de 100 mg maar ik doe het rustig aan  ja ze denken dat iedereen er maar tegen kan maar zo is het niet hoor gewoon rustig aan die fevarin erop ja die lorazepam is vreselijk meis ben er gewoon ziek van als ik hem in neem ik vijl her al af iedere keer een stukje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...