bolletje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 (bewerkt) Goeie morgen harde werkers, Welkom Cherry cake. Ik hoop dat je profijt hebt bij ons forum. Probeer in ieder geval heel rustig aan af te bouwen. Echt met kruimeltjes en heel rustig, dus om de maand een kruimeltje minder. Veel drinken en veel rusten. Probeer je zoveel mogelijk te richten op je omgeving en b.v. op hobby's. Heel veel succes meis. Enheu hoe is het met de rest van onze kanjers? Hoe is het slapen gegaan? Hier %$$^^&**^$#@# ( sorrie, moet ff vloeken.) 3 augustus 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CherryCake Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Bedankt @bolletje voor je advies en lieve steunende woorden. Voor jou hoop ik dat je vandaag goed de dag door mag komen en deze nacht een betere nacht zult krijgen en heerlijk mag gaan slapen als een roosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goede morgen allemaal. Hier goed geslapen, kon eerst niet in slaap komen, later aan 1 ruk door. Bolletje had je het te warm of gewoon niet kunnen slapen? Welkom @CherryCake CherryCake reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Welkom CherryCake een fijne dag en ook iedereen een gezonde toekoms ik heb wel geslapen maar bij het wakker worden hevige angsten CherryCake reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ik had al lang last van angsten maat nu deze ptss is zo erg maar ik begrijp nu blijf bezig met dingen doen al is het moeilijk door mijn verleden zo beschadigd maar we moeten verder met zijn allen en wachten op genezing liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Wilhelmina heb je ooit over je verleden kunnen praten met iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Hallo Karin ik heb mensen die me helpen komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Oke dat is goed om te horen @Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden