karin123 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goede morgen allemaal. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Goedemorgen karin hoe gaat die hier trillen en beven door de lorazepam vreselijk zo veel Ontwenning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Merk je al iets van de Fevarin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Pluisje en Karin Pluisje wat een ellende he heel vervelend en Karin gaat het goed hoop ik afgelopen nacht bijna niet geslapen ben zo moe en die dromen is wel goed zal wel betekenen hoort bij verwerking maar angsten gaan ook maar door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 Karin je fotos zijn erg mooi dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 IK ben zo bang dat ik niet beter word sorry ik huil zo veel maar doorgaan moeten we dag Meisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2021 @Wilhelmina die komen gewoon van het internet hoor Maar ik houd ontzettend van de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden