karin123 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 28 minuten geleden zei karin123: Goedemorgen allemaal. Goedemorgen karin hoe gaat het hier heel erg onrustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Hier ook @Pluisje53moet vandaag mijn tweede prik halen en daar ben ik ook bang voor. Neem jij hem nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 21 minuten geleden zei karin123: Hier ook @Pluisje53moet vandaag mijn tweede prik halen en daar ben ik ook bang voor. Neem jij hem nog? Ja ik moet hem nog halen maar durf nog niet omdat ik me nog niet goed voel vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 (bewerkt) Ik ook niet, ben allang niet echt buiten geweest en zwabber op de benen maar ga toch. Man brengt mij, die heeft ze alle twee al gehad. Ik ben bang voor het virus al een jaar en daarom ga ik maar. Misschien zakt die angst dan ook. Ik durfde geen winkel meer in met al die mensen en voelde mij net een opgewonden veer van de stress en angst in die winkels, dat kon echt niet meer. Durfde ook niet naar mijn schoonouders toe op het laatst want ik stikte daar ook van de angst. Zag overal het virus rond dwalen, in de lift, op het lift knopje, in de gangen en bij hen thuis waar een aantal mensen toch kwamen, de pedicure b.v.. Ook als mijn schoonvader mij een kop koffie gaf dacht ik het zit weer aan het kopje en zo ging het maar door, werd er knetter van en nog. Ben jij niet bang dat je het daar oploopt die Deltavariant met al die mensen? Of word je daar getest? 25 juli 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 @bolletjeheb jij ook een prik gehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Op 25-7-2021 om 10:53 zei karin123: Ik ook niet, ben allang niet echt buiten geweest en zwabber op de benen maar ga toch. Man brengt mij, die heeft ze alle twee al gehad. Ik ben bang voor het virus al een jaar en daarom ga ik maar. Misschien zakt die angst dan ook. Ik durfde geen winkel meer in met al die mensen en voelde mij net een opgewonden veer van de stress en angst in die winkels, dat kon echt niet meer. Durfde ook niet naar mijn schoonouders toe op het laatst want ik stikte daar ook van de angst. Zag overal het virus rond dwalen, in de lift, op het lift knopje, in de gangen en bij hen thuis waar een aantal mensen toch kwamen, de pedicure b.v.. Ook als mijn schoonvader mij een kop koffie gaf dacht ik het zit weer aan het kopje en zo ging het maar door, werd er knetter van en nog. Ben jij niet bang dat je het daar oploopt die Deltavariant met al die mensen? Of word je daar getest? Ja het is vreselijk karin die angst voor dat virus we worden hier getest hoor de meeste zijn in geent dus ja ik wacht nog even met hem halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden