Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Relatie van 8 jaar verloren door gokken

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn naam is Jan.

1 week geleden heb ik mijn dieptepunt bereikt. Mijn vriendin van 8 jaar laat me weten dat ik de keer teveel heb gelogen tegen haar en ze me verlaat. Het is zeker juist wat ze zegt. Het is niet de 2de of 3de keer dat ze me een kans zou geven, maar wel de zoveelste. Ik heb altijd gedacht van dat ik het gokken aan de kant zou kunnen schuiven wanneer ik echt wou, telkens herviel ik toch, ook nooit gedacht dat ik haar echt kwijt kon raken. Anderhalf jaar geleden heb ik van haar een laatste kans gekregen. Heb dit wel serieus genomen, maar geen hulp gezocht, wat volledig fout was. Ik lieg ook niet over andere zaken, enkel over financiële zaken die met gokken te maken hebben. (online poker en bingo-bakken) Ze maakte zelfs geen problemen wanneer ik met paar maten pokerde voor geld, omdat ik haar dat ook eerlijk vertelde. Het gaat dus echt over het vertrouwen die weg is en natuurlijk ook de toekomst die onzeker is wanneer ik mijn geld blijf vergokken.

Nu pas besef ik echt dat ik een verslaving heb en er zonder hulp en eigen werk niet vanaf zal raken. Hierom zoek ik ook steun in deze groep. Zijn er mensen die in dezelfde situatie zitten of gezeten hebben? Hoe zijn jullie hiermee omgegaan? Hebben jullie het vertrouwen kunnen herstellen?

Nu mijn vriendin zo hard (en terecht) reageert besef ik pas dat gokken in het niets verbleekt met haar en ook ons kindje. Zij zijn in feite het enige wat me gelukkig maakt, besef komt vaak te laat. Want ook daar zaten we al verder dan vele koppels. Ik weet niet of ik haar vertrouwen ooit zal kunnen herstellen, echter ga ik voor volledige onthouding van gokken. Ik moet wel, ik wil zo zelf niet meer leven en al zeker mijn naasten niet meer kwetsen. Ik zou hier graag van tijd op tijd op terugkomen en mijn progressie meedelen. Momenteel gok ik 9 dagen niet en wordt zelfs misselijk bij het idee het nog te gaan doen. Hebben jullie nog tips voor mij uit eigen ervaringen? Dank jullie wel.

Groeten, Jan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...