Spring naar bijdragen

Lorazepam


Pluisje53

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal ik heb de lorazepam omgezet in de diazepam 10 dagen terug nu 3 dagen gestopt met de lorazepam ik heb het gevoel dat ik helemaal doordraai  dat had ik op de lorazepam niet ik stond nog op 0.63 overgezet op 3.25 diazepam maar zoveel angst en doordraai gevoel kan ik nog terug naar de lorazepam wanhopig ik slik het 2 en half jaar en een halve ad  de diazepam doet helemaal niks 

bewerkt door Pluisje53
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53

Ik denk dat het na een week wel wat beter zal gaan want je bent pas omgezet en diazepam heeft tijd nodig om de bedoelde bloedspiegel te bereiken.

Ze hebben bij jou ook een lage omzettingsfactor gebruikt, namelijk ongeveer 5.

Ashton raadt bij angstklachten een factor 10 aan en dan zou je uitkomen op 6,3 mg diazepam.

Ik denk dat ik zelf ergens in het midden zou gaan zitten en een factor 7 geprobeerd zou hebben. Dan zou je ongeveer uitkomen op 4,5 mg diazepam.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karel12:

@Pluisje53

Ik denk dat het na een week wel wat beter zal gaan want je bent pas omgezet en diazepam heeft tijd nodig om de bedoelde bloedspiegel te bereiken.

Ze hebben bij jou ook een lage omzettingsfactor gebruikt, namelijk ongeveer 5.

Ashton raadt bij angstklachten een factor 10 aan en dan zou je uitkomen op 6,3 mg diazepam.

Ik denk dat ik zelf ergens in het midden zou gaan zitten en een factor 7 geprobeerd zou hebben. Dan zou je ongeveer uitkomen op 4,5 mg diazepam.

 

 

Dankje wel voor je berichtje ja de afbouw van 1 lorazepam is veel te snel gegaan 1 in 7 dagen tijd en toen is mijn hele liif in de stress geschoten vreselijk veel last van mijn ademhaling helaas daar door gekregen  hyperventilatie alles is onderzocht maar kunnen niks vinden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-6-2021 om 17:06 zei Pluisje53:

Dankje wel voor je berichtje ja de afbouw van 1 lorazepam is veel te snel gegaan 1 in 7 dagen tijd en toen is mijn hele liif in de stress geschoten vreselijk veel last van mijn ademhaling helaas daar door gekregen  hyperventilatie alles is onderzocht maar kunnen niks vinden 

Pluisje, Karel bedoelt dat er bij de omzetting van lorazepam naar diazepam misschien een te lage omzettingsfactor is gebruikt. Als je Ashton volgt, dan zou je nu op ongeveer 6 mg Dia zitten. Dus mogelijk heb je naast de omzetting ook last van ontwenning omdat de dosis te laag is.... Als het niet betert kan je misschien vragen om de diazepam wat te verhogen? Ik heb geen idee wat het doet als je weer naar Lorazepam zou gaan, maar dat lijkt me ook niet zo goed om de hele tijd te switchen, dan raak je ook helemaal van slag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Lynn46:

Pluisje, Karel bedoelt dat er bij de omzetting van lorazepam naar diazepam misschien een te lage omzettingsfactor is gebruikt. Als je Ashton volgt, dan zou je nu op ongeveer 6 mg Dia zitten. Dus mogelijk heb je naast de omzetting ook last van ontwenning omdat de dosis te laag is.... Als het niet betert kan je misschien vragen om de diazepam wat te verhogen? Ik heb geen idee wat het doet als je weer naar Lorazepam zou gaan, maar dat lijkt me ook niet zo goed om de hele tijd te switchen, dan raak je ook helemaal van slag...

Ja dat klopt lynn mijn hele hoofd is al van slag en te veel fouten gemaakt dus ik moet er heel voorzichtig mee zijn  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...