bolletje Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Zo zeg het is lekker koel buiten, heeeeeerlijk. Even iets anders. Een tijdje geleden had ik gevraagd of anderen ook een dagdraad wilde starten, of je moet willen antwoorden dan is het anders natuurlijk. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat dat alleen afhankelijk is van mij. Das niet zo prettig. Duhus kanjers start a.u.b. ook de dagdraad eens want we doen het hier SAMEN. Zo, en nog wat kunnen slapen? Ik was er al om 5.45 uit. Dat wilde mijn hondje. Toen ze zag dat het regende, hoefde ze ineens niet meer.##$%^&**%$# Ja slapen lukt dan niet meer. Maar goed, dadelijk weer naar de dagbesteding. Even kijken of ik een foto kan plaatsen van wat ik aan het doen ben. Leuk hé? 21 juni 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) Ik heb het een paar keer geprobeerd Bolletje maar dat hielp niet echt. Gelukkig is het wat koeler nu, ben er blij mee. Wat maak jij mooie dingen Bolletje. Je bent een kunstenares werkelijk waar. Goed geslapen hier. 21 juni 2021 bewerkt door karin123 bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Goedemorgen allemaal ik heb geen verstand van een dagdraad anders had ik het gedaan fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden