Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER9-6-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Eerst even een vraag aan @Wil Dit schreef je gisteren avond zonder fouten en goed leesbaar,  maar heel vaak lijkt het als je schrijft of je teveel medicatie geslikt hebt of teveel gedronken maar dat kan helemaal niet denk ik. Ben je dan zo moe, heb je je teveel aangetrokken van de berichten van anderen, of komt het toch door slaapgebrek of misschien te vlug afgebouwd? Slik jij nog andere medicatie?

Als je per ongeluk valt, kan je dan uit jezelf opstaan. Heb je een alarmbelletje als er iets gebeurd?

 

Hallo allemaal ik heb een vraag ik ben 20 mei gestopt met brozemapam nu heb ik last van depressie kom dat wel eens voor ben angstig raar hooft trilligen zwabberen op benen heel verdrietig ik was zo blij maak me veel zorgen          liefs  wil    

 

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor ik heb er veel aan, toch ik ben van plan om 20 mg. voorlopig te blijven slikken, maar dit is het niet alleen want alleen stoppen met paroxetine kom ik niet ver. Ik moet de rustmomenten echt serieus aan pakken anders ben ik zo weer over de rooie. Stoppen met medicatie is een ding, problemen aanpakken waardoor ik ben gaan slikken is zeker zo belangrijk. Maar dat is voor iedereen verschillend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...