Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 02-06-2021


Lynn46

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei karin123:

Goedemiddag, hier ook uitgeput weer op de bank liggen. Ik heb ook een naar gevoel in mijn hoofd van de Venlafaxine. Krijg je een heel raar hoofd van.

ja en die warmte niet lekker Pluisje en Karin hoe gaat het met jullie  vannacht niet geslapen  ben kapot en tinnitus ging zo hart eng hoor            liefs wil   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wilhelminavies die warmte maar dat wisten jullie al. Was ik maar op IJsland geboren. Ik kom dus niet meer buiten de aankomende drie maanden. Dat wordt bivakkeren op de slaapkamer. Vannacht wel geslapen meestal wel, wil er alleen niet meer uit. Ik heb ook suizen in mijn hoofd aan de linkerkant, ze zeggen dat het stress is, het is vier jaar geleden begonnen na mijn opname.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei karin123:

@Wilhelminavies die warmte maar dat wisten jullie al. Was ik maar op IJsland geboren. Ik kom dus niet meer buiten de aankomende drie maanden. Dat wordt bivakkeren op de slaapkamer. Vannacht wel geslapen meestal wel, wil er alleen niet meer uit. Ik heb ook suizen in mijn hoofd aan de linkerkant, ze zeggen dat het stress is, het is vier jaar geleden begonnen na mijn opname.

Tinnitus kan ook door Bromazepam komen    :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wilhelmina:

ja en die warmte niet lekker Pluisje en Karin hoe gaat het met jullie  vannacht niet geslapen  ben kapot en tinnitus ging zo hart eng hoor            liefs wil   

Hoi karin ja dat klopt dat doet de Venlafaxine en de warmte nu 

Hoe is het met je ademhaling  lief hoor Wilhelmina van de buren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53waar had jij last van de eerste week van gebruik van Venlafaxine? Ik moet ook eerst door de bijwerkingen heen maar zit al vier weken op de zelfde milligrammen. Welke AD gebruik jij nu?

Ik kreeg er een hele hoge bloeddruk van daarom moest ik er mee stoppen ik gebruik nu de fevarin die heb ik altijd geslikt alleen met de overgang schoot die er vanaf ik heb nu een halve  ik moet nog verder opbouwen maar moet eerst de lorazepam eraf hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Wilhelmina:

Karin ja ik heb al afgebouwd  een foutje van mij ik ben klaar met slikken alleen ik wacht op verlichting voel me somber  :heart:

 

4 minuten geleden zei Wilhelmina:

Karin ja ik heb al afgebouwd  een foutje van mij ik ben klaar met slikken alleen ik wacht op verlichting voel me somber  :heart:

IK voel me zo verdrietig en vele emoties          jij bent moe Karin probeer wat te slapen is goed voor je mijn hondje is me zo lief naar de dieren arts geweest maar ik had zoveel prikkels 

3 minuten geleden zei karin123:

@Wilhelminaik dacht ook al vergis ik mij nu;)Het kan nog alle kanten opgaan tot het beter gaat, vond het al knap dat je met je hondje naar de dierenarts bent geweest.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe momenteel helemaal niks meer, man doet alles. Ik denk ook dat ze mij veel te snel hebben laten afbouwen van Olanzapine en Diazepam, 10mg in vier weken, dat kan toch helemaal niet. Bij de opname hebben ze dat ook geflikt, kwam nog erger thuis dan dat ik er in ging. Zit dus weer met de gebakken peren. Ze belde vanmorgen op en zei dat ik een schop onder mijn kont nodig had en weer dingen moest gaan doen maar dat heeft de afgelopen jaren niet geholpen. Ik werd er alleen maar angstiger van en depressiever. Na die opname kwam ik al helemaal overspannen thuis. En toen gelijk door naar de GGZ ambulant en ik kon echt niets onthouden, dat heb je als je aan de Olanzapine zit, je weet niks meer en word een zombie en dat heeft vier jaar geduurd. Lijkt wel of ik PTTS heb.

@Pluisje53werkte de antidepressiva heel goed tegen je angst toen het nog werkte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...