Lynn46 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goedemorgen, iedereen! Hoe gaat het met jullie vandaag? Niet teveel last van de warmte? Ik ga vandaag eens op zoek naar een goede ventilator, heb een dagje vrij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goeie morgen tinnitus gaat weer harder zeer hindelijk hoop dat het minder word liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goedemorgen allemaal hier uitgeput langzaam van de afbouw lorazepam een naar gevoel in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goedemiddag, hier ook uitgeput weer op de bank liggen. Ik heb ook een naar gevoel in mijn hoofd van de Venlafaxine. Krijg je een heel raar hoofd van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei Pluisje53: Goedemorgen allemaal hier uitgeput langzaam van de afbouw lorazepam een naar gevoel in mijn hoofd Ben helemaal uigeput ook door slapeloosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 minuut geleden zei karin123: Goedemiddag, hier ook uitgeput weer op de bank liggen. Ik heb ook een naar gevoel in mijn hoofd van de Venlafaxine. Krijg je een heel raar hoofd van. ja en die warmte niet lekker Pluisje en Karin hoe gaat het met jullie vannacht niet geslapen ben kapot en tinnitus ging zo hart eng hoor liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 @Wilhelminavies die warmte maar dat wisten jullie al. Was ik maar op IJsland geboren. Ik kom dus niet meer buiten de aankomende drie maanden. Dat wordt bivakkeren op de slaapkamer. Vannacht wel geslapen meestal wel, wil er alleen niet meer uit. Ik heb ook suizen in mijn hoofd aan de linkerkant, ze zeggen dat het stress is, het is vier jaar geleden begonnen na mijn opname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 2 minuten geleden zei karin123: @Wilhelminavies die warmte maar dat wisten jullie al. Was ik maar op IJsland geboren. Ik kom dus niet meer buiten de aankomende drie maanden. Dat wordt bivakkeren op de slaapkamer. Vannacht wel geslapen meestal wel, wil er alleen niet meer uit. Ik heb ook suizen in mijn hoofd aan de linkerkant, ze zeggen dat het stress is, het is vier jaar geleden begonnen na mijn opname. Tinnitus kan ook door Bromazepam komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 6 minuten geleden zei Wilhelmina: Tinnitus kan ook door Bromazepam komen Dan heb je misschien kans dat het weer over gaat na een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zo lief zo mooi van de buren bloemen gekregen ze weten dat ik in de afbouw zit karin123 en Pluisje53 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 3 uur geleden zei Wilhelmina: ja en die warmte niet lekker Pluisje en Karin hoe gaat het met jullie vannacht niet geslapen ben kapot en tinnitus ging zo hart eng hoor liefs wil Hoi karin ja dat klopt dat doet de Venlafaxine en de warmte nu Hoe is het met je ademhaling lief hoor Wilhelmina van de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 45 minuten geleden zei Pluisje53: Hoi karin ja dat klopt dat doet de Venlafaxine en de warmte nu Hoe is het met je ademhaling lief hoor Wilhelmina van de buren Heb jij ook Venlafaxine gebruikt? Ademhaling hier nog hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 3 minuten geleden zei karin123: Heb jij ook Venlafaxine gebruikt? Ademhaling hier nog hetzelfde. Ik heb een weekje Venlafaxine gebruik maar was voor mij niet het goede middel ja vreselijk die ademhaling hoop dat het ooit nog goed komt vreselijk gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 @Pluisje53waar had jij last van de eerste week van gebruik van Venlafaxine? Ik moet ook eerst door de bijwerkingen heen maar zit al vier weken op de zelfde milligrammen. Welke AD gebruik jij nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Bolletje ben je aan de wiet dus voor gebruik CBD olie ga ik ook kopen Liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 ik ben aan het afbouwen mag je dan CDB gebruiken wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 3 uur geleden zei karin123: @Pluisje53waar had jij last van de eerste week van gebruik van Venlafaxine? Ik moet ook eerst door de bijwerkingen heen maar zit al vier weken op de zelfde milligrammen. Welke AD gebruik jij nu? Ik kreeg er een hele hoge bloeddruk van daarom moest ik er mee stoppen ik gebruik nu de fevarin die heb ik altijd geslikt alleen met de overgang schoot die er vanaf ik heb nu een halve ik moet nog verder opbouwen maar moet eerst de lorazepam eraf hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Hallo lieve mensen jullie goed geslapen ik ook vandaag gaan we verder met afbouwen fijne dag allemaal liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 @Pluisje53bedankt voor je antwoord. @Wilhelminaje zegt verder met afbouwen maar je bent toch al afgebouwd? Hier niet fijn geslapen steeds wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Karin ja ik heb al afgebouwd een foutje van mij ik ben klaar met slikken alleen ik wacht op verlichting voel me somber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 @Wilhelminaik dacht ook al vergis ik mij nuHet kan nog alle kanten opgaan tot het beter gaat, vond het al knap dat je met je hondje naar de dierenarts bent geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 4 minuten geleden zei Wilhelmina: Karin ja ik heb al afgebouwd een foutje van mij ik ben klaar met slikken alleen ik wacht op verlichting voel me somber 4 minuten geleden zei Wilhelmina: Karin ja ik heb al afgebouwd een foutje van mij ik ben klaar met slikken alleen ik wacht op verlichting voel me somber IK voel me zo verdrietig en vele emoties jij bent moe Karin probeer wat te slapen is goed voor je mijn hondje is me zo lief naar de dieren arts geweest maar ik had zoveel prikkels 3 minuten geleden zei karin123: @Wilhelminaik dacht ook al vergis ik mij nuHet kan nog alle kanten opgaan tot het beter gaat, vond het al knap dat je met je hondje naar de dierenarts bent geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik kan niet slapen overdag Wilhelmina. Ik ken dat van die prikkels, heb ik ook overal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 5 minuten geleden zei karin123: Ik kan niet slapen overdag Wilhelmina. Ik ken dat van die prikkels, heb ik ook overal. Ik heb dat ook al valt je om slapen lukt niet ik wil alles doen maar lukt niet allemaal onrust zo de was opvouwen en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik doe momenteel helemaal niks meer, man doet alles. Ik denk ook dat ze mij veel te snel hebben laten afbouwen van Olanzapine en Diazepam, 10mg in vier weken, dat kan toch helemaal niet. Bij de opname hebben ze dat ook geflikt, kwam nog erger thuis dan dat ik er in ging. Zit dus weer met de gebakken peren. Ze belde vanmorgen op en zei dat ik een schop onder mijn kont nodig had en weer dingen moest gaan doen maar dat heeft de afgelopen jaren niet geholpen. Ik werd er alleen maar angstiger van en depressiever. Na die opname kwam ik al helemaal overspannen thuis. En toen gelijk door naar de GGZ ambulant en ik kon echt niets onthouden, dat heb je als je aan de Olanzapine zit, je weet niks meer en word een zombie en dat heeft vier jaar geduurd. Lijkt wel of ik PTTS heb. @Pluisje53werkte de antidepressiva heel goed tegen je angst toen het nog werkte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden