Spring naar bijdragen

Lorazepam


Pluisje53

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal ik ben aan het afbouwen met de lorazepam 

Nu heb ik sinds een week of 2 het gevoel dat ik zelf adem moet halen ik vindt dat een heel eng gevoel zijn er meer die dat kennen ik moet nog 0.69 ik heb daarnaast een halve ad en prometazine om te slapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen allemaal ik ben aan het afbouwen met de lorazepam 

Nu heb ik sinds een week of 2 het gevoel dat ik zelf adem moet halen ik vindt dat een heel eng gevoel zijn er meer die dat kennen ik moet nog 0.69 ik heb daarnaast een halve ad en prometazine om te slapen 

Het komt vaker voor en ik ben het regelmatig op benzobuddies tegengekomen. Lees hier @Kabouter0Wesley, die schrijft er ook over. Heel veel sterkte en het komt goed maar heeft tijd nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-6-2021 om 21:38 zei Bernice:

Het komt vaker voor en ik ben het regelmatig op benzobuddies tegengekomen. Lees hier @Kabouter0Wesley, die schrijft er ook over. Heel veel sterkte en het komt goed maar heeft tijd nodig. 

Zou het kunnen komen door een te snelle afbouw ik heb over 1 lorazepam 5 maanden gedaan de 2e lorazepam over 12 dagen nu  nog 0.69 ik vindt het een doodeng gevoel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pluisje53:

Zou het kunnen komen door een te snelle afbouw ik heb over 1 lorazepam 5 maanden gedaan de 2e lorazepam over 12 dagen nu  nog 0.69 ik vindt het een doodeng gevoel 

Het gevoel is ook doodeng en ja, komt denk ik door te snel afbouwen, het gaat over maar heeft helaas tijd nodig. Ik ben ook doodsbang en dat komt echt door de afbouw van medicatie. Heb het gevoel dat ik doodga van de angst en heb vannacht nog geen 2 uurtjes geslapen. 

Probeer positief te blijven en geduld te hebben maar ik weet hoe ontzettend moeilijk dit is. 

bewerkt door Bernice
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Bernice:

Het gevoel is ook doodeng en ja, komt denk ik door te snel afbouwen, het gaat over maar heeft helaas tijd nodig. Ik ben ook doodsbang en dat komt echt door de afbouw van medicatie. Heb het gevoel dat ik doodga van de angst en heb vannacht nog geen 2 uurtjes geslapen. 

Probeer positief te blijven en geduld te hebben maar ik weet hoe ontzettend moeilijk dit is. 

Ja daar was ik al bang voor kun je geen beschadiging op lopen in je hersenen dat het te snel  gaat herken jij dat gevoel ook van het ademen ik heb ook veel angst hoor voel van alles heb ook een angststoornis had ik het maar nooit gedaan zo snel de laaste doe ik echt rustig aan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat te snel ademen heb ik ook en ik ben enorm angstig en ja, ook zo bang dat dit nooit meer overgaat en dat ik me dus altijd zo blijf voelen. Het is een ontwenningsgedachte maar het voelt zo echt. 

bewerkt door Bernice
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bernice:

Dat te snel ademen heb ik ook en ik ben enorm angstig en ja, ook zo bang dat dit nooit meer overgaat en dat ik me dus altijd zo blijf voelen. Het is een ontwenningsgedachte maar het voelt zo echt. 

Ja het is een vreselijk gevoel of dat je lichaam het zelf niet doet en jij het zelf moet sturen ja ik ben daar ook bang voor hoor dat je altijd zo blijft voelen dat de ademhaling niet meer goed komt ben jij al helemaal afgebouwd ik heb ook veel angst hoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-6-2021 om 10:03 zei Pluisje53:

Ja het is een vreselijk gevoel of dat je lichaam het zelf niet doet en jij het zelf moet sturen ja ik ben daar ook bang voor hoor dat je altijd zo blijft voelen dat de ademhaling niet meer goed komt ben jij al helemaal afgebouwd ik heb ook veel angst hoor 

Hey Pluisje, Ik heb het je al gezegd, het is moeilijk te geloven nu, maar dat gevoel gaat echt weer over! Je hebt je brein echt niet verpest! Wat je nu doet is doemdenken...dat deed ik ook, dat hoort denk ik ook bij de ontwenning. Probeer niet mee te gaan in die akelige gedachten, maar ze te zien voor wat ze zijn: gewoon enge gedachten die helemaal niet waar zijn.. 

Veel sterkte, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lynn46:

Hey Pluisje, Ik heb het je al gezegd, het is moeilijk te geloven nu, maar dat gevoel gaat echt weer over! Je hebt je brein echt niet verpest! Wat je nu doet is doemdenken...dat deed ik ook, dat hoort denk ik ook bij de ontwenning. Probeer niet mee te gaan in die akelige gedachten, maar ze te zien voor wat ze zijn: gewoon enge gedachten die helemaal niet waar zijn.. 

Veel sterkte, Lynn

Dankje wel lieve lynn wat is het een rotgevoel het is ook zo in 1 keer begonnen en het houdt niet meer op ik wordt er in de nacht ook wakker van ben al bij een ademhaling coach geweest maar niks werkt ik ben ook 20 kilo afgevallen in 2 jaar tijd en heb ook wel tekorten in mijn lijf het maakt me gewoon heel bang ik probeer er niet op te letten maar het zit er gewoon net of je stikt dat gevoel en dan begint alles te tintelen 

Jij ook sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...