Lieke7777 Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik bespreek ook de 12 stappen op een heel andere wijze met sponsor het woord god heeft een andere invulling . The good .. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Mijn ‘God’ of ‘Hogere Macht’ zijn jullie, de mensen in de Facebook-groepen waar ik lid van ben, mijn lieve medestrijders bij AA. Met andere woorden; lotgenoten! Zonder lotgenoten red ik het niet. Al mijn kracht haal ik eruit. Er zijn EINDELIJK mensen die begrijpen waar ik doorheen ga Ik vind de stappen, de tradities, de weerspiegelingen heel erg mooi. Met de ene heb ik meer als de ander maar ik haal er altijd wel iets uit. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Good Orderly Direction Zo leerde mijn sponsor (Amerikaan) me het woord god te zien. Alles gaat zoals het gaat; je krijgt het zoals je het nodig hebt; je gaat altijd, hoe dan ook, uiteindelijk de goede kant op. Lieke7777 en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 4 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 5 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 6 juni Stap 6 - “Waren volkomen bereid om HM al deze karaktergebreken te laten wegnemen.” Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden