karin123 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 13 minuten geleden zei Wilhelmina: Vandaag laatste kruimeltje genomen ik barst van de zenuwen het is zo spannenent maar het is niet anderas Wat knap van je dat je de knoop hebt door gehakt. Veel sterkte Wilhelmina. Het kruimeltje deed toch niets meer. Liefs Karin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Wil jij sterke Stans dat lukt jou, maar ik denk dat, ondanks de rotte paniekgevoelens , het goed is dat je het hondje wel blijft uitlaten. Ouwetjes zoals wij, hebben toch wat meer beweging nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 1 uur geleden zei Vechter: Top! Ik wil je niet verplichten maar ik volg je al een tijdje en ik denk dat je zo kleine dosis zit dat het de juiste moment is.Je gaat je nog een tijdje niet goed voelen maar geloof me binnen een week of 4 Ga je ook heel kleine verbetering voelen en dan gaat het langzaam elke dag wat beteren. Maar nog even door een heel zure appel bijten Vechter zo lief dat je me schrijf had ik zo nodig ik ben zo depressief maar ik wil zo graag doorgaan het komt goed he een klijne verbeterijg ben ik blij mee je heb me moed gegeven Dank je wel liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: Vandaag laatste kruimeltje genomen ik barst van de zenuwen het is zo spannenent maar het is niet anderas Waw, Wilhelmina, knap van je! Je gaat erdoor komen hoor! Ik duim dat je je snel beter voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 1 uur geleden zei Vechter: Top! Ik wil je niet verplichten maar ik volg je al een tijdje en ik denk dat je zo kleine dosis zit dat het de juiste moment is.Je gaat je nog een tijdje niet goed voelen maar geloof me binnen een week of 4 Ga je ook heel kleine verbetering voelen en dan gaat het langzaam elke dag wat beteren. Maar nog even door een heel zure appel bijten Hey vechter, ik ken jou nog niet, maar ben wel nieuwsgierig waar jij ergens zit in het proces en hoe het bij Jou lukt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 13 uur geleden zei bolletje: Wil jij sterke Stans dat lukt jou, maar ik denk dat, ondanks de rotte paniekgevoelens , het goed is dat je het hondje wel blijft uitlaten. Ouwetjes zoals wij, hebben toch wat meer beweging nodig. Ik ben zo bang tinnitus gaat zo hard ben zo bang dat ik dood ga dat wil ik niet ben zonder pillen liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 19 minuten geleden zei Wilhelmina: Ik ben zo bang tinnitus gaat zo hard ben zo bang dat ik dood ga dat wil ik niet ben zonder pillen liefs wil Lieve Bolletje je bent zo lief als het kan ga ik er even uit vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) .En is het gelukt Wil? Heb je even kunnen wandelen? Heb je ooit jouw angsten laten onderzoeken? Ik heb namelijk het gevoel dat die angsten en de tinnitus niets te maken hebben met de afbouw maar dat het te maken heeft met een of andere stoornis. Daar is medicatie voor lieverd en al zou je dat moeten slikken, alles is beter dan dit leven. Heb je al ooit iets geslikt voor die angsten buiten dat wat je nu afgebouwd hebt. Of misschien CBD-olie. Dat is niet verslavend maar helpt heel goed tegen de angst. Lees dit eens? Helpt CBD olie tegen angst en paniek? Zo ervaart u weer ontspanning (cbddrogist.nl) CBD olie bij angst, paniek en stress: kan het de klachten verlichten? (angsttips.nl) 20 mei 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Dat denk ik ook Bolletje. Ik heb hetzelfde ook een angststoornis sinds 2015. CGT heeft niet geholpen en nu aan de Venlafaxine, kijken of dat helpt en mij rust geeft. Wilhelmina heeft geloof ik ook al AD gehad in het verleden, heb ik laatst gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Op 20-5-2021 om 16:20 zei karin123: Dat denk ik ook Bolletje. Ik heb hetzelfde ook een angststoornis sinds 2015. CGT heeft niet geholpen en nu aan de Venlafaxine, kijken of dat helpt en mij rust geeft. Wilhelmina heeft geloof ik ook al AD gehad in het verleden, heb ik laatst gevraagd. Karin gisteren zo goed vandaag niet geslapen door angsten en tinnitus en hyperacusis dan ben je zo moe maar ik ga door alles goed met je wll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Goed dat je door gaat Wil. Hier nog steeds hetzelfde, steeds meer klachten erbij, lig weer op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 40 minuten geleden zei karin123: Goed dat je door gaat Wil. Hier nog steeds hetzelfde, steeds meer klachten erbij, lig weer op de bank. Gisteren zo blij vandaag zo verdrietig ik huil de hele dag wat hebben de pillen maffia ons aangedaan sorry even janken mag huilen op het form liefs wil 40 minuten geleden zei karin123: Goed dat je door gaat Wil. Hier nog steeds hetzelfde, steeds meer klachten erbij, lig weer op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 47 minuten geleden zei karin123: Goed dat je door gaat Wil. Hier nog steeds hetzelfde, steeds meer klachten erbij, lig weer op de bank. Rust maar lieve Karin met al je klachten het gaat weer oven dat geld voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden