Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 19-5-2021

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Wilhelmina:

Vandaag  laatste kruimeltje genomen ik barst van de zenuwen het is zo spannenent  maar het is niet anderas 

Wat knap van je dat je de knoop hebt door gehakt. Veel sterkte Wilhelmina. Het kruimeltje deed toch niets meer. Liefs Karin.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Top! Ik wil je niet verplichten maar ik volg je al een tijdje en ik denk dat je zo kleine dosis zit dat het de juiste moment is.Je gaat je nog een tijdje niet goed voelen maar geloof me binnen een week of 4 Ga je ook heel kleine verbetering voelen en dan gaat het langzaam elke dag wat beteren. Maar nog even door een heel zure appel bijten 

Vechter zo lief dat je me schrijf  had  ik zo nodig  ik ben zo depressief maar ik wil zo graag doorgaan het komt goed he een klijne verbeterijg ben ik blij mee  je heb me moed gegeven  Dank je wel     liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Vandaag  laatste kruimeltje genomen ik barst van de zenuwen het is zo spannenent  maar het is niet anderas 

Waw, Wilhelmina, knap van je! Je gaat erdoor komen hoor! Ik duim dat je je snel beter voelt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Top! Ik wil je niet verplichten maar ik volg je al een tijdje en ik denk dat je zo kleine dosis zit dat het de juiste moment is.Je gaat je nog een tijdje niet goed voelen maar geloof me binnen een week of 4 Ga je ook heel kleine verbetering voelen en dan gaat het langzaam elke dag wat beteren. Maar nog even door een heel zure appel bijten 

Hey vechter, ik ken jou nog niet, maar ben wel nieuwsgierig waar jij ergens zit in het proces en hoe het bij Jou lukt..  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bolletje:

Wil jij sterke Stans dat lukt jou, maar ik denk dat, ondanks de rotte paniekgevoelens , het goed is dat je het hondje wel blijft uitlaten. Ouwetjes zoals wij, hebben toch wat meer beweging nodig.

Ik ben zo bang tinnitus gaat  zo hard  ben zo bang dat ik dood ga dat wil ik niet ben zonder pillen         liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.En is het gelukt Wil? Heb je even kunnen wandelen? Heb je ooit jouw angsten laten onderzoeken? Ik heb namelijk het gevoel dat die angsten en de tinnitus niets te maken hebben met de afbouw maar dat het te maken heeft met een of andere stoornis.

Daar is medicatie voor lieverd en al zou je dat moeten slikken, alles is beter dan dit leven. Heb je al ooit iets geslikt voor die angsten buiten dat wat je nu afgebouwd hebt.

Of misschien CBD-olie. Dat is niet verslavend maar helpt heel goed tegen de angst.

Lees dit eens?  Helpt CBD olie tegen angst en paniek? Zo ervaart u weer ontspanning (cbddrogist.nl)

CBD olie bij angst, paniek en stress: kan het de klachten verlichten? (angsttips.nl)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat denk ik ook Bolletje. Ik heb hetzelfde ook een angststoornis sinds 2015. CGT heeft niet geholpen en nu aan de Venlafaxine, kijken of dat helpt en mij rust geeft. Wilhelmina heeft geloof ik ook al AD gehad in het verleden, heb ik laatst gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-5-2021 om 16:20 zei karin123:

Dat denk ik ook Bolletje. Ik heb hetzelfde ook een angststoornis sinds 2015. CGT heeft niet geholpen en nu aan de Venlafaxine, kijken of dat helpt en mij rust geeft. Wilhelmina heeft geloof ik ook al AD gehad in het verleden, heb ik laatst gevraagd.

Karin gisteren zo goed vandaag niet geslapen door angsten en tinnitus en hyperacusis  dan ben je zo moe maar ik ga door alles goed met je   wll  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei karin123:

Goed dat je door gaat Wil. Hier nog steeds hetzelfde, steeds meer klachten erbij, lig weer op de bank.

Gisteren zo blij  vandaag zo verdrietig ik huil de hele dag wat hebben de pillen maffia ons aangedaan  sorry even janken mag huilen op het form   liefs wil   :heart:

40 minuten geleden zei karin123:

Goed dat je door gaat Wil. Hier nog steeds hetzelfde, steeds meer klachten erbij, lig weer op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...