Dibbes Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Vandaag met mijn neus op de feiten gedrukt. Filmpje van mijn dochter wat laat zien hoe walgelijk ik me gedraag als ik teveel gedronken heb. Hoe heeft het zover kunnen komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tina82 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Mijn ex heeft me gisteren ook zo'n filmpje gestuurd... Geen wonder dat hij weg is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dibbes Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Voel jij je ook zo vreselijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dibbes Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik schaam me zo intens diep, durfde de hele dag niemand onder ogen te komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tina82 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik walg echt van mezelf... Heb mezelf beloofd om het nooit meer zo ver te laten komen... Ben benieuwd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dibbes Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Daar ga ik ook voor; vandaag alleen koffie en spa-rood gedronken. Wil m'n dochter niet kwijtraken... en een dagboek gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 welkom! kom maar steun zoeken in de huiskamer als je even afleiding nodig hebt genoeg te doen meestal daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dibbes Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Wat lief! Zit nu Jan Geurtz te luisteren; over verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ja zelfconfontratie is niet leuk om te zien hoe je , je gedragen als je gedronken hebt . Zelf denk je altijd het valt wel mee . Hopelijk een eyeopener om het niet meer te willen. Succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dibbes Geplaatst 15 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Dit is idd zo; dacht altijd; valt wel mee, jullie overdrijven, gun mij ook is even ontspanning. Ben blind geweest voor de gevoelens van mijn kind. Gister dag 1 van niet drinken. En vandaag ga ik niet drinken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Niet-drinken is het mooiste geschenk dat je jezelf en je kind kan geven...het is niet nee zeggen tegen drank...het is ja zeggen tegen alles dat veel beter is dan dat... Dibbes en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden