Spring naar bijdragen

onze h. kamer 7-5-2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal

Eerst even een vraag. Laten we a.u.b. proberen zoveel mogelijk te schrijven op de h. kamerdraad van die dag, anders wordt het zo onoverzichtelijk. Je kan n.l. het berichtje waarop je wilt reageren, plakken naar de laatste dag. Als je dan ooit iets op wilt zoeken hoef je alleen maar de datum onthouden. :)

Zo, nu het andere nieuws. HET HEEFT HIER GESNEEUWD. Ja jullie lezen het goed. En zondag kunnen we met onze blote poeperd in de zon liggen want dan wordt het 24-27 gr.:wacko:

Hoe hebben we geslapen kanjers? Hier goed en ik geloof dat de vreselijke moeheid een beetje op z'n retour is God zij dank.

Ik hoop dat jullie het vandaag ook een beetje rustig hebben met de gevoelens en niet iedere keer overrompeld worden door angst en paniek. Hoe lullig dit ook is, het hoort bij het afbouwen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  •  

Lieve Mensen ik weet wel geen hulp van instanties meer tegen mij zijden ze  je ben een moeilijk geval en niet te helpen  erg he zo ga je niet met mensen  om ik ben zo bang dat ik niet betet word  bang voor alles het is zo hevig geworden ik ben niet blij ze hebben ons maar met pillen volgestopt fijn dat jullie er zijn   liefs wil

 

Lieve Wil, Zij kunnen jou niet helpen. Dat heeft te maken met hun onkunde niet met jouw persoontje lieverd. Blijf maar schrijven hoor wijfie, wij kunnen je ook niet genezen maar hier word je niet veroordeeld en je wordt serieus genomen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:
 
  •  

Lieve Mensen ik weet wel geen hulp van instanties meer tegen mij zijden ze  je ben een moeilijk geval en niet te helpen  erg he zo ga je niet met mensen  om ik ben zo bang dat ik niet betet word  bang voor alles het is zo hevig geworden ik ben niet blij ze hebben ons maar met pillen volgestopt fijn dat jullie er zijn   liefs wil

 

Lieve Wil, Zij kunnen jou niet helpen. Dat heeft te maken met hun onkunde niet met jouw persoontje lieverd. Blijf maar schrijven hoor wijfie, wij kunnen je ook niet genezen maar hier word je niet veroordeeld en je wordt serieus genomen.:lips:

Lieve Bolletje ik wil ook genezen al ben ik oud en duurt het wat langer is niet erg en ik blijf schijven hoor ik heb nog hoop   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal

Eerst even een vraag. Laten we a.u.b. proberen zoveel mogelijk te schrijven op de h. kamerdraad van die dag, anders wordt het zo onoverzichtelijk. Je kan n.l. het berichtje waarop je wilt reageren, plakken naar de laatste dag. Als je dan ooit iets op wilt zoeken hoef je alleen maar de datum onthouden. :)

 

Dat is inderdaad een mogelijkheid!

 

14 uur geleden zei bolletje:
 
  •  

Lieve Mensen ik weet wel geen hulp van instanties meer tegen mij zijden ze  je ben een moeilijk geval en niet te helpen  erg he zo ga je niet met mensen  om ik ben zo bang dat ik niet betet word  bang voor alles het is zo hevig geworden ik ben niet blij ze hebben ons maar met pillen volgestopt fijn dat jullie er zijn   liefs wil

 

Lieve Wil, Zij kunnen jou niet helpen. Dat heeft te maken met hun onkunde niet met jouw persoontje lieverd. Blijf maar schrijven hoor wijfie, wij kunnen je ook niet genezen maar hier word je niet veroordeeld en je wordt serieus genomen.:lips:

 

Misschien een tip Bolletje

Als je wilt citeren uit een ander draadje kun je dat doen door niet op "citeren" te klikken maar op het plus teken dat er naast staat.

Daarna ga je naar het draadje waar je wilt reageren en door te klikken op het venstertje "1 bericht citeren" wat verschijnt kun je het citaat plaatsen.

Je kunt ook op meer berichten tegelijkertijd reageren zoals je ziet.

Ik heb me ook een hele tijd afgevraagd hoe ze dat deden maar inmiddels ben ik er dus achter.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei karel12:

Dat is inderdaad een mogelijkheid!

 

 

Misschien een tip Bolletje

Als je wilt citeren uit een ander draadje kun je dat doen door niet op "citeren" te klikken maar op het plus teken dat er naast staat.

Daarna ga je naar het draadje waar je wilt reageren en door te klikken op het venstertje "1 bericht citeren" wat verschijnt kun je het citaat plaatsen.

Je kunt ook op meer berichten tegelijkertijd reageren zoals je ziet.

Ik heb me ook een hele tijd afgevraagd hoe ze dat deden maar inmiddels ben ik er dus achter.

Dank je wel Karel

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...